خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:

برگزاری یادواره شهداء و شهدای دانش آموزی شهر اقبالیه

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری یادواره شهداء و شهدای دانش آموزی شهر اقبالیه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهداء و شهدای دانش آموزی شهر اقبالیه با حضور عباس کاظمی رئیس ستاد شواری امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در پنجم مهر ماه سال جاری در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر اقبالیه بعد از نماز مغرب و عشاءبرگزار خواهد شد.
معروفی گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد که به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.
وی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینكه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت که یادواره شهداء یکی از اینهاست
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: ما نسبت به قهرمان‌های ملی مانند شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم بخصوص درمورد شهداء،برای اینکه جانشان را که مهم‌ترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده اند که باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.
معروفی در پایان گفت: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان ها مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها