دفاع مقدس شناسنامه نظام است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را شناسنامه نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ایران امروز هم همچون دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک حاضر هستند و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران هیچ‌گاه از بین نمی رود.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۰۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس از برجسته ترین افتخارات مردم ایران در دفاع از میهن است و هشت سال دفاع مقدس یک جنگ نابرابر بود.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران، جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران اسلامی بود و بیش از ۳۵ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم چه از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات رژیم بعثی عراق را حمایت می‌کردند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسل امروز باید با ناگفته‌‌های جنگ و شجاعت، ایثار و فداکاری ایثارگران و شهدا آشنا شوند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌‌های هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان است.

منصوری تصریح کرد: امروز ایران به لطف الهی و تلاش جوانان این مرز و بوم از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است، قدرتی که ریشه در استقامت و پایداری شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس دارد.

وی با بیان این که شهدا ایثارگران واقعی بودند تصریح کرد: شهدا، ایستادگی در مقابل سلطه و دفاع از ارزش‌های مقدس را به قیمت جان خود به انجام رساندند و امروز وظیفه ما این است که پیام رسان اهداف و خون های پاکشان به نسلهای جدید و تمام آزادیخواهان جهان باشیم و قدر دانی خود را نسبت به آنان نشان دهیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز هم همچون دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک حاضر هستند و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات