در سومین روز هفته دفاع مقدس؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گناوه برگزار شد

بوشهر - در سومین روز هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از خیابان ساحلی تا شهدای گمنام گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۴۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، در سومین روز هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ خانوادگی صبح جمعه با حضور مسئولان ادارات، بسیجیان، فرماندهی و مجموعه سپاه ناحیه گناوه و خانواده‌ها در گناوه برگزار شد.

سرهنگ یاسین اکبا فرمانده سپاه ناحیه گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم؛ همان‌هایی که سر دادند تا ما سرافراز باشیم و از پا افتادند تا ما ثابت قدم در راستای اهدافی که آنها جان خود را برای آن دادند بایستیم.

وی پیرامون این پیاده‌روی اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج، اولین جمعه هفته دفاع مقدس یک همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌کنیم.

اکبا در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری همه ادارات و ارگان‌ها در برگزاری این همایش گفت: از همه ادارات و نهادهایی که در این هفته و به‌ویژه در برگزاری این همایش همکاری کردند بخصوص اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، هیئت‌های ورزشی، شهردار گناوه، پایگاه‌های مقاومت مجموعه سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر  و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام باقر دشتی از مبلغان و روحانیون شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس به فرمایشات و توصیه‌های رهبری به جوانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند «من جوانان را به سه چیز سفارش می کنم؛ تهذیب، تحصیل و ورزش».

وی افزود: تحصیل به این معنا که جوانان درس بخوانند و متخصص برای آینده اداره کشور تربیت شود و تهذیب، اخلاق و مسائل معرفتی که با الگوگیری از بزرگان ورزش مثل پوریای ولی و جهان پهلوان تختی باید همراه باشد. این‌ها کسانی بودند که ورزش را توام با اخلاق به همه نشان دادند.

 این همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز از خیابان ساحلی تا شهدای گمنام گناوه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی بین خانواده‌ها توزیع شد.

ارسال نظرات