پیام دفاع مقدس عدم اعتماد به دشمن

ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مهمترین عامل مقابله با توطئه‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: مهمترین عامل مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری عصر روز گذشته در آئین گلباران قبور شهدای این شهرستان که در آستان مقدس امامزاده سید علی‌اصغر(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: از جهاد اکبر به عنوان جهاد مبارزه با نفس و از جهاد اصغر به عنوان مبارزه در کارزار با دشمن تعبیر کرد.

وی افزود: آن چیزی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب به عنوان جهاد کبیر از آن یاد شده؛ مقابله با دشمنانی است که قصد توطئه‌افکنی در قبال نظام اسلامی را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه با بیان اینکه جهاد کبیر به معنای تبعیت نکردن از کفار و دشمنان است، تصریح کرد: دشمن وقتی در جنگ نظامی نتوانست به اهداف خود در براندازی نظام اسلامی دست یابد به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آورد اما در این جنگ نیز با بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب ناکام مانده است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری مقابله و مبارزه با دشمنان یا همان جهاد کبیر بر همگان را لازم و ضروری دانست و گفت: باید ابعاد مختلف این نوع جهاد برای آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان و آینده ساز انقلاب به خوبی تبیین شود.

وی در تشکیل انقلاب اسلامی را خاری در چشم دشمنان انقلاب دانست و افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب از ترس اینکه این انقلاب مواضع آنان را مورد تهدید قرار دهد بارها و بارها علیه این ملت توطئه افکنی کردند که جنگ تحمیلی تنها یکی از این توطئه‌ها و ترفندهای انان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: بیش از 36 کشور تا بُن دندان مسلح با سرکردگی صدام، جنگی را علیه این کشور آغاز کردند که با جانفشانی و ایثار رزمندگان و نثار خون شهدای عزیز حتی ذره ای از خاک این کشور به دست دژخیمان نیفتاد.

وی افزود: توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع)، ایمان و تقوای رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل باعث شد که جمهوری اسلامی ایران پیروز هشت سال دفاع مقدس باشد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ نیز همچنان دشمنی بدخواهان نظام ادامه داشته است، گفت: همه تلاش دشمن به زانو درآوردن انقلاب و انزوای این کشور است اما به خواست و اراده الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان خلف شایسته امام عزیز تمامی توطئه های با بصیرت افزایی ملت نقش بر آب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار