با سخنرانی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام

برگزاری نخستین کنگره سرداران، فرماندهان و 350 شهید تفرش

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش گفت: نخستین کنگره سرداران، فرماندهان و 350 شهید شهرستان تفرش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نهم مهرماه با سخنرانی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۷۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

پاسدار گنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری اولین کنگره سرداران، فرماندهان و۳۵۰ شهید شهرستان تفرش گفت: کنگره سرداران و فرماندهان شهرستان تفرش به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مصلای ولایت تفرش با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره با مشارکت گسترده پیشکسوتان و رزمندگان هست سال دفاع مقدس و همکاری سازمان‌های دولتی در هفته دفاع مقدس و در روز نهم مهرماه برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: شهدا با تقدیم جانخود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که تنها حرکت در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی ضامن سعادت دنیا و اخرت خواهد بود.

پاسدار گنجعلی با اشاره به لزوم هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد جدایی جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ادامه راه مکتب عاشورا است، افزود: دفاع مقدس نمونه واقعی و ملموس عاشورا بود چون در یک‌طرف جبهه کفر بود و در طرف مقابل جبهه حق و خوشا به سعادت کسانی که در جبهه حق به دیدار معبود شتافتند و امروز در مقابل این ایثار و جانفشانی وظیفه ما تلاش در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: اولین کنگره سرداران و فرماندهان شهید سپاه تفرش نهم مهرماه با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات