فرمانده سپاه خوی:

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس 300 برنامه در قالب 30 عنوان در خوی اجرا می شود

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی گفت: همزمان با آغاز آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس و یادآوری ایثار و فداکاری رزمندگان 8سال دفاع مقدس 300برنامه در قالب 30عنوان بتوسط سپاه خویسپاه خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد ضمن تبریک دهه امات و ولایت و 8سال دفاع مقدس وظیفه ما جلوگیری از فراموشی دفاع مقدس و تحریف این فرهنگ است که باید دفاع مقدس را گنجینه‌ای بدانیم و باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم.

سرهنگ پاسدارمحمد باقر علایی خاطر نشان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس تحت عنوان «ما آمده ایم» الگو و درس برای نسل جوان و نوجوان و یادآوریدوران دیده هاست تا شاید بدین طریق بتوانیم ايثارگريهاي رزمندگان جان بركف، شهدا وآزادگان، صبر و پايداري مادران و همسران در دوران دفاع مقدس را در جامعه پياده نماييم.

وی گفت: اگر خدای ناکرده با سهل انگاری ایثارگریشهدا و جانبازان را فراموش کنیم درحقیقت خود را فراموش کردیم چرا که عزت،سربلندی وآبرومان را مدیون این عزیزان هستیم.

سرهنگ علایی درادامه با توجه به اینکه معاونتهای سپاه،حوزه ها، کانونها،پایگاه ها وگردان های تابعه در طول هفته دفاع مقدس پا به کار هستند به برنامه هاي هفته دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:برنامه هاي هفته دفاع مقدس درشهرستان خوي همزمان با سراسر کشور از روز 31 شهریور وبا رژه نیروهای مسلح و حضور نیروهای های بسیج، سپاه ،نیروهای انتظامی وارتش آغازمي شود و به این طریق ابهت،عزت، استقامت و شجاعت خود را به رخ جهانیان می کشند.

وی شهدا را پلاک هویت یک کشور عنوان و افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تپه های شهدای خوی و دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان وايثارگران،برگزاري يادواره های شهدا،برنامه زمانبندی برای تجلیل از مقام شامخ شهداست که در طول هفته دفاع مقدس ازسوی رده های تابعه سپاه خوی برگزار می شود.

سرهنگ علایی خاطر نشان کرد:حضور منسجم بسیجیان در صف های دشمن شکن نماز جمعه و نمازهای جماعت از دیگر این برنامه هاست ضمن اینکه بسیجیان ما در پیاده روی شهرستانی که درسومین روز از هفته دفاع برگزار می شود شرکت خواهند نمود.

این مقام مسئول برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگي و علمي با محوريت دفاع مقدس و آسيب هاي ماهواره، برگزاري جشنواره هاي بومي محلي،برگزاري نشست هاي روشنگري بصيرتي وسياسي، برگزاري شب شعر با محوريت دفاع مقدس،برگزاري مسابقات قرآني و برگزاري کلاس هاي بسيجيان وحلقه هاي صالحين را نیز از جمله برنامه هاي اين هفته برشمرد.

وي ابراز داشت: اعزام پزشکان به مناطق محروم و ارائه خدمات فيزيو ترابي، راديولوژي، تزيقات و پانسمان براي خانواده هاي شهدا ايثارگران وجانباز دردرمانگاه سپاه خوي و ويزيت رايگان، ارائه مشاوه حقوقي و قضايي به احادمردم، اعزام راويان دفاع مقدس به مدارس ودانشگاه ها جهت سخنراني ،قرائت وصيت نامه شهدا درمدارس ودانشگاه هاتوسط دانشجويان ودانش آموزان بسيجي، مراسم خاطره گويي ،برگزاري نشست منتظران موعود وهئيت عاشقان ونشست هاي روشنگري ،پخش فيلم هاي دفاع مقدس درمدارس، برگزاري دعا وسخنراني ومحول انس باقرآن درسطح شهرستان، برپايي ايستگاه صلواتي درسطح شهرتوسط پايگاه ها، و بلاخره نواختن زنگپایداری در مدارس شهرستان خوی نیز از دیگر برنامه های این به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار