خبرهای داغ:
مسئول انجمن های سازمان بسیج هنرمندان کشور

هنرمندان بسیجی باید موازنه های فرهنگی و هنری را تغییر دهند

خبرگزاری بسیج: مسئول انجمن های سازمان بسیج هنرمندان کشور در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج در تبریز، گفت: رسالت هنرمندان بسیجی این است که بتوانند با آثار خود در حوزه های هنری اجتماع نقش آفرین بوده و موازنه های فرهنگی و هنری را به سمت ارزش های انقلابی و اسلامی بیشتر تغییر دهند.
کد خبر: ۸۷۴۷۱۵۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

امیر نصیربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هنرمندان بسیجی باید پیام مقاومت، ایستادگی و دفاع و هویت را که جزو مطالبات همیشگی آن هاست، در کارگاه های فرهنگی متعددی که در استان های مختلف برگزار می شود، در قالب آثار هنری خود به مخاطبان برسانند.

وی با بیان اینکه نزدیک 340 اثر در این نمایشگاه به نمایش در آمده، تصریح کرد: بخشی از آثار مربوط به اساتید به نام وبرجسته این حوزه است که در رشته های موضوعی به نمایش گذاشته شده و در کنار آن ها، آثار هنرمندان شرکت کننده در جشنواره نیز به نمایش در آمده است که به غنای بیشتر نمایشگاه کمک می کند.

نصیربیگی اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه، آثار سید مسعود شجاعی طباطبایی متشکل از عکس و کاریکاتور نیز در معرض نمایش قرار گرفته تا این نمایشگاه بتواند اتفاق فرهنگی بزرگی در آذربایجان شرقی -که مهد هنر و فرهنگ است- ایجاد کرده و فضایی ترسیم کند تا هنرمندان هنرهای تجسمی بتوانند با انگیزه بیشتری فعالیت های خود را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج، 28 و 29 شهریور با حضور 145 هنرمند در رشته های نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و نگارگری به همت سازمان بسیج هنرمندان و میزبانی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، در فرهنگسرای الغدیر کلانشهر تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار