خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در تبریز:

باید برای استفاده از هنر هوشمند بود

کد خبر: ۸۷۴۶۹۱۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در حاشیه غبارروبی مزار شهدای تبریز توسط هنرمندان تجسمی کشور گفت: هنرمندان باید برای استفاده از هنر هوشمندی به خرج دهند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه یکی از اهداف جشنواره تبادل تجربه بین هنرمندان در فضای صمیمی است، افزود: هنرمندی هوشمند است که تجربه دیگران را به تجربه خود بیافزاید.

وی آموزشوی آموزش هنرمندان را از دیگر اهداف جشنواره خواند و اظهار داشت: علت اینکه این دوره از جشنواره در قالب کارگاه برگزار شد آموزش بود تا توانمندی هنرمندان برای دوره های بعدی ارتقا یابد چراکه مقدمه توانایی دانایی است.

منتظری افزایش بصیرت و معرفت هنرمندان را هدف دیگر این جشنواره نام برد و تاکید کرد: افتتاح این جشنواره در جوار مزار شهدا با همین هدف برگزار شد تا بدانيم از هنر خود در چه مسیری استفاده کنیم.

این مسئول بسیجی ارزیابی آثار و برپایی نمایشگاهی از آثار برجسته هنرمندان در قالب بیش از ۳۰۰ آثر را هدف دیگر جشنواره عنوان و بیان کرد: هر اثر ضمن ایستگاه موقت می تواند موجب گسترش دامنه معرفت ضمن ايجاد لذت بصری شده و چراغ راه باشد.

منتظری استفاده از ابزار هنر را در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بهترین راه دانست و خاطرنشان کرد: باید بتوانيم با استفاده از قالب هنر در برابر دشمن بايستيم چراکه دشمن هجمه های خود را با این قالب بر جوامع تحمیل می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار