دبیر بنیاد غدیر استان همدان خبر داد

برگزاری جشن میثاق با ولایت در باغ موزه دفاع مقدس همدان

دبیر بنیاد غدیر استان همدان گفت: جشن میثاق با ولایت، هم زمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۱۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و اظهار داشت: عید غدیر عیدی بزرگ و معنوی برای همه شیعیان امیرالمومنین علی (ع) به شمار می رود.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) در این روز و در غدیرخم به ولایت رسید و بزرگ همه مسلمین جهان اسلام شد.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن روز عید غدیرخم جشن بزرگی با عنوان جشن میثاق با ولایت در محل باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این جشن بزرگ در روز سه شنبه مورخ 30 شهریور 95 هم زمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این مرکز فرهنگی برگزار خواهد شد.

حسنی حلم با اشاره به برنامه های اجرایی در جشن میثاق با ولایت تصریح کرد: در جشن عید غدیر برنامه های مفرح و شادی همچون اجرای سرود و شعرخوانی، دف زنی و اجرای موسیقی، نور افشانی، اجرای آبنمای موزیکال و مسابقه برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این مراسم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود، یادآور شد: عموم مردم شریف و ولایت مدار همدان می توانند در این مراسم معنوی و شاد شرکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات