خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمنان داخلی بسیار زیان بارتر از دشمنان خارجی هستند/غدیر در بین شیعیان هم غریب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: خیانت، بدعهدی و بدقولی دشمنان داخلی بسیار زیان بار از خیانت دشمنان خارجی است و اگر در جامعه اتحاد و همدلی به دور از نفاق و دو رویی باشد هیچ گاه اتفاقاتی همچون وقایع تلخ بعد از غدیر خم برای تاریخ تکرار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در تویسرکان، بیان داشت: مناسبت‌های مذهبی نیازمند تشریح و تبیین برای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت عید قربان تا عید غدیر استفاده کرد و برای تبیین این واقعه مهم و اثرگذار تاریخ اسلام بهره گرفت، اظهار کرد: غدیر در بین شیعیان هم غریب است و اگر انقلاب اسلامی رخ نمی داد این غربت بیش از پیش ادامه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: نشناختن عظمت واقعه غدیر، روز تعیین خلافت امام علی(ع) چنان پیش می‌رود که امروز وهابی‌های خبیث به خود اجازه می‌دهند که در اصل واقعه شبه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه درباره واقعه غدیر آیات محکمی از جمله آیه 67 و 68 سوره مائده، نازل شده است، عنوان کرد: در این آیات به صورت استوار به واقعه غدیر اشاره شده است.

گنجعلی خیانت، بدعهدی و بدقولی دشمنان داخلی را بسیار زیان بار از خیانت دشمنان خارجی دانست و گفت: دشمنان خارجی نقشه‌های شوم را طرح‌ریزی می‌کنند و دشمنان داخلی به عنوان مهره‌های شطرنج آنها، نقشه ها را اجرا می کنند، این در حالی است که اگر در جامعه اتحاد و همدلی به دور از نفاق و دو رویی باشد هیچ گاه اتفاقاتی همچون وقایع تلخ بعد از غدیر خم برای تاریخ تکرار نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: در جامعه کنونی نیز چنین است و باید هر کسی در هر جایگاهی که هست در راستای اتحاد جامعه بیش از پیش قدم بردارد.

وی افزود: زوایای واقعه غدیر باید بیش از پیش برای جوانان تبیین شود و اگر توسط ارگان ها و سازمان های مختلف جشن هایی گرفته نشود و در اجرای این برنامه ها، اصل غدیر به درستی تبیین نشود، این واقعه عظیم به دست فراموشی سپرده می شود.

وی گفت: عبادات بسیار در روز عید غدیر سفارش شده و به ویژه روزه گرفتن در آن مستحب مؤکد است و این موارد همه و همه نشان از بزرگی این روز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات