خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

مراسم شب‌های خاطره باغ موزه دفاع مقدس روی آنتن شبکه همدان

سردار ظفری گفت: در هفته دفاع مقدس مراسم شب های خاطره باغ موزه دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه همدان پخش می شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۰۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از روز چهارشنبه 31 شهریور ماه سال جاری تا هفتم مهرماه به مدت هشت شب شاهد برگزاری مراسم شب های خاطره در باغ موزه دفاع مقدس خواهیم بود.

وی ادامه داد: مراسم شب های خاطره در سنوات گذشته نیز در این ایام در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شده است اما این مراسم امسال در بخش هایی متفاوت با سال های قبل برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان افزود: مراسم شب های خاطره امسال به صورت زنده از شبکه همدان برای تمام مردم شهیدپرور استان پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم طی هفته دفاع مقدس از ساعت 19:30 الی 21:30 از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

ظفری در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در این ایام و قبل از شروع برنامه شبانه صدا و سیمای مرکز همدان تصریح کرد: برنامه شب های خاطره هر شب به میزبانی یکی از دستگاه ها و یگان های مرتبط با دفاع مقدس برگزار می شود.

وی گفت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، اداره کل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری میزبانان این مراسم به شمار می روند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به برنامه های اجرایی در مراسم شب خاطره بیان کرد: بازگویی خاطرات دفاع مقدس توسط یادگاران و رزمندگان هشت سال حماسه و ایثار، برگزاری مسابقه و اجرای سرود از جمله برنامه های این مراسم در سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات