خبرهای داغ:
دبیر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان خبر داد
دبیر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان روز شمار گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به روز شمار هفته دفاع مقدس در سال جاری عنوان کرد: روز چهارشنبه 31 شهریور ماه اولین روز از هفته دفاع مقدس و با عنوان «اقتدار و صلابت نیروهای مسلح» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این روز رژه سراسری نیروهای مسلح در سطح کل کشور و به تبع در استان همدان برگزار می‌شودکه امسال مسئولیت اجرایی این برنامه برعهده ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

دبیر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان افزود: دومین روز نیز با عنوان «شهیدان و ایثارگران و سربازان و فخرآفرینان» نامگذاری شده که تجلیل از ایثارگران، خانواده شهدا در هر مجموعه و ارگانی از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «معنویت و وحدت ملی؛ خانواده و سلامت» ابراز داشت: حضور در نماز جمعه و راهپیمایی خانوادگی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

ظفری افزود: چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نیز شنبه سوم مهر ماه با عنوان «دانش‌پژوهان و نخبگان و هنرمندان و پرداختن به نقش جوانان در عرصه‌های دانش‌پژوهی و فن‌آوری و بازگشایی مدارس و موسسات دانشگاهی» نامگذاری شده که مجموعه‌ها و ارگان‌های مختلف برنامه‌هایی در این خصوص اجرا خواهند کرد.

وی یادآور شد: روز یکشنبه چهارم مهر ماه نیز با عنوان «اقتصاد مقاومتی، پشتیبان مردمی و اصناف» نامگذاری شده که ضمن پرداختن به نقش مردم در اقتصاد مقاومتی با «شعار ما می‌توانیم» برنامه‌هایی نیز در این راستا تدارک دیده شده است.

دبیر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان با بیان اینکه پنجم مهر ماه نیز با عنوان «پیشکسوتان و رزمندگان و تجلیل از حماسه‌آفرینان عملیات‌های دفاع مقدس» تصریح کرد: در این روز تجلیل از حماسه‌آفرینان عملیات‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات ثامن الائمه(ع) و بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه، ششم مهر ماه با عنوان «بصیرت افزایی و بیداری اسلامی و دشمن شناسی و استکبار ستیزی» نام گرفته است و تبیین نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رهبری و وحدت و مردم و انسجام و ارزش‌های دفاع مقدس و شکست راهبرد ها ی جهانی و نظام سلطه توسط ارگان‌ها و نهادهای مختلف از برنامه‌های این روز است.

ظفری بیان داشت: روز چهارشنبه مورخ هفتم مهر ماه با عنوان «فرماندهان و مسئولین و حماسه آفرینان و ولایت مداری» است و در این روز نیز در راستای گرامیداشت روز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، جهان‌آرا ویژه‌برنامه‌ای مختص این فرماندهان و به تبع آن فرماندهان خاص استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات