فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

اجرای بیش از 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ،هفته دفاع مقدس را یکی از اسناد جاودانگی ایثار و از خود گذشتی مردم ایران دانست و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

سرهنگ کیاعاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از اسناد جاودانگی ایثار و از خود گذشتی مردمان ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران است.

وی با بیان اینکه رزمندگان شجاع اسلام با آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگری‌های بسیار زیادی برای ایران اسلامی داشتند و برکات زیادی را به ارمغان آوردند، افزود: پاسداشت این ارزش‌ها وظیفه‌ای همگانی برای ملت شریف ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، هفته دفاع مقدس را فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در راستای ترویج و تفکر ایثار و شهادت باید گام‌های اساسی برداشته شود.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس قطعه افتخار آمیزی از تاریخ ملت ایران است، تصریح کرد: آینده جامعه اسلامی ایران در گرو زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال‌ها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، ولی جامعه ما متاثر از آن است و دوران پر افتخاری برای نسل حاضر و آیندگان در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا  با بیان اینکه دفاع مقدس همچون گنجیست که درهایی را برای ملت به ارمغان آورد، اظهار داشت: فضایل و ارزش هایی که توسط انسانهای پاک و  الهی در جبههها ایجاد شد و در جامعه جاری و ساری گشت.

سرهنگ عاشوری افزود: روزهای دفاع مقدس برگ‌های زرینی از اوج افتخارات ملت ایران است که در هیچ زمانی از تاریخ کشور ایران تکرار نشد و این نبود مگر،به برکت رهبری امام راحل آن احیا گر اسلام ناب و جوان‌های پاکی که جان عزیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل قدرت‌های استکبار جهانی ایستادند و به لقاءالله پیوستند.

وی با بیان اینکه همه نسل‌های امروز و فردا شوکت و عظمت کشور عزیزمان را مدیون شهدا هستند،  گفت: جوان‌ها باید سبک زندگی شهدا را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100ویژه برنامه در شهرستان صومعه‌سرا به اجرا در می‌آید، خاطرنشان کرد: رژه موتوری، گلباران مزار شهدا، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و بصیرت افزایی عمده‌ترین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف‌گذاری ما برای اجرای این برنامه‌ها روی حضور نسل جوان جامعه در این مراسمات است، اظهار داشت: فرهنگ ایثار، مقاومت و دفاع از جامعه را باید نهادینه کرد تا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر آشنا شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار