خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ولیعصر(عج) سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اذعان کرد:

اقتصادمقاومتی الگوی مناسب برای رفع مشکلات کشور

فرمانده حوزه ولیعصر(عج) سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با بیان اینکه اردوهای جهادی سعادتی در راه خدمت به کشور می‌باشد اقتصاد مقاومتی را مدل و الگوی مناسب برای رفع مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین اردوهای جهادی حوزه ولی عصر(عج) ناحیه امام حسن(ع) در حومه شهر قزوین با نام مبارک شهید شاطری برگزار گردید.

علی تاچبند فرمانده حوزه ولی عصر(عج) اظهارکرد: اردوهای جهادی حوزه ولی عصر (عج) با نام مبارک شهید شاطری در روستای محروم سلطان آباد از توابع بخش کوهین شهر قزوین شروع به کار نمود.

وی افزود: این اردوها همانند سال های گذشته در هر روستا به مدت 10روز برگزار میگردد، در راستای منویات مقام معظم رهبری در سالی که ایشان به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیدند، بسیجیان  با تبعیت از ولی فقیه و با پیمانی که باشهدا بسته‌اند پا به این عرصه ها قدم گذاشته و به ندای رهبر خود لبیک گفتند .

فرمانده حوزه ولی عصر(عج) عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیان نهاده است، با بهره بری از اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی به جنگ دشمن خواهیم رفت تا دشمنانمان بدانند که  بسیج در همه میدان‌ها آماده است و در مقابل تهدیدهای آنان ایستادگی خواهد کرد .

تاچبند در پایان افزود: اقتصاد مقاومتی یک مدل و الگو برای حل مشکلات کشور ماست و برای ما بسیجیان این کمک به مناطق محروم افتخار بزرگی است، امیدواریم با این عمل ناچیز بتوانیم به کشور خدمت کنیم.

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها