سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان مرکزی :

مسابقات دوومیدانی استان با قهرمانی خمین در اراک پایان یافت

مرحله پایانی سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی با قهرمانی تیم دو و میدانی خمین در اراک پایان یافت و تیم های اراک الف و شازند نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: این مسابقات روز جمعه با شرکت ۸۰ ورزشکار، در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در ۹ ماده برگزار شد که در پایان در ماده ۱۰۰متر هاشم یادگاری از خمین، حسین سلطانی از اراک الف و محسن میرزایی از شازند اول تا سوم شدند.
 
همچنین در ماده ۲۰۰متر حسین سلطانی و محسن بیات هر دو از اراک الف اول و دوم شدند و محمدآمره از اراک ب در جایگاه سوم ایستاد و درماده ۴۰۰متر هاشم یادگاری از خمین در سکوی اول ایستاد و مجتبی شکاری و هادی فتحی هر دو از شازند دوم و سوم شدند.
 
در ماده ۸۰۰ متر نیز سروش کاظمی و محمد آرین نژاد هر دو از اراک الف مقام های اول و دوم را کسب کردند و علی ربیعی از اراک ب سوم شد و در ماده ۳۰۰متر رحیم رستگاری از خمین در سکوی اول ایستاد، سروش کاظمی از اراک الف نایب قهرمان شد و عمار تنها از کمیجان مقام سوم را کسب کرد.
 
همچنین در ماده پرتاب وزنه مصطفی رحیمی از کمیجان، محسن کاظمی از اراک الف و حشمت الله مظاهری از خمین به ترتیب مقام های اول تاسوم را کسب کردند و در ماده پرتاب نیزه مجید مرادی از شازند در جایگاه اول قرار گرفت و سید محمدرضا حسینی و حشمت الله مظاهری هر دو از خمین دو و سوم شدند.
 
در ماده پرتاب دیسک حسین رسولی و مصطفی رحیمی هردو از کمیجان مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محسن کاظمی از اراک الف سوم شد و در ماده پرش طول محسن میرزایی و سجاد کریمی هر دو از شازند اول و دوم شدند و محمدرضا بهروزی از خمین در جایگاه سوم ایستاد.
 
در ماده ۳۰۰۰متر پیاده روی نیز حسین اطهریان از خمین مقام نخست را کسب کرد، سیدجلال امینی نایب قهرمان شد و امیر حسین پناهی از خمین در سکوی سوم ایستاد.
 
همچنین هاشم یادگاری از خمین با کسب شش مدال طلا به عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات برگزیده شد.
 
در رده بندی تیمی هم خمین با کسب ۱۵۲ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، اراک الف با کسب ۱۱۶ امتیاز نایب قهرمان شد و شازند باکسب ۶۹ امتیاز به مقام سوم دست یافت.
ارسال نظرات