مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حکومت اسلامی تنها با ولایت فقیه شکل می گیرد

کد خبر: ۸۷۴۵۳۵۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت دهه امامت و ولایت کلیبر با بیان اینکه دین بدون امامت و ولایت ناقص است، گفت: کسانی که به حکمت دینی می اندیشند ولی با ولایت فقیه زاویه باز می کنند باید متوجه باشند که حکومت اسلامی فقط با ولایت فقیه شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر خاطرنشان کرد: کسی که در صدر حکومت اسلامی قرار می گیرد باید اهل دین و تقوا و معنویت باشد و چنین فردی اطاعتش واجب است.

وی با تاکید به اینکه بحث تقوا و عدالت در اهل سنت شرط رهبری نیست، افزود: در مکتب شیعه رهبری باید معنویت صددرصدی و یا حداکثری داشته و مشرعیتش از طرف خداوند باشد.

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: البته اگر نظر مردم نباشد مشروعیت رهبری هم محقق نمی شود، همانطور که به علت های واهی امام علی(ع) خانه نیشین و مشروعیتش محققق نشد، بنابراین خواست مردم در تحقق حاکمیت دینی نقش نخست را دارد ولی مشرعیت بخشی به ولایت باید الهی باشد.

وی مسئله امامت را بسیار مهم عنوان و بیان کرد: در کشور هایی همچون عربستان که ادعا می شود حکومت اسلامی دارند و خود را مدافع و خادم خانه خدا معرفی می کنند در حالی که خائنین حرم امن الهی هستند و مانع حضور حجاج شدند ولی اگر در راس حکومت عربستان ولایت فقیه قرار می گرفت وضع کاملا فرق می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت و هدایت های مقام عظمای ولایت روز به روز بر عظمت آن در جهان افزوده شده و اقتدار ایرانی اسلامی در مقابل چشم دشمنان به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام حسن کاملی فر با یادآوری اینکه مردم ایران هزاران شهید را برای ولایت مداری خود تقدیم کرده اند، تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر لازم باشد، همه هستی و جان خود را برای ولایت می دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب ایران به برکت نعمت ولایت صادر شده و انقلاب دیگر اتفاق افتاده و شیعیان و مسلمانان جهان با الهام گیری از کشورمان، در جهت استقلال خود بیش از گذشته فعال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار