جشن زنجیره ای ها برای بازگشت سفیر روباه پیر

روزنامه های اصلاح طلب با خوشحالی زاید الوصفی به استقبال از بازگشت سفیر انگلیس و بازگشایی سفارت روباره پیر رفتند.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۶۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه های اصلاح طلب با خوشحالی زاید الوصفی به استقبال از بازگشت سفیر انگلیس و بازگشایی سفارت روباره پیر رفتند.
تیتر روزنامه های زنجیره ای افکار عمومی را به یاد فردای برجام و شادمانی کاذب این رسانه های مکتوب انداخت. تیترهایی نظیر"کلید روحانی در قفل سفارت انگلیس چرخید"، "تهران_لندن شروع دوباره"، "خروج رابطه ایران و انگلیس از اغما"، "تهران و لندن سفیر تبادل کردند".
 
این استقبال از سفارت روباره پیر در حالی صورت می گیرد که رهبر انقلاب در صحبت های خود پس از فتنه 88، کشور انگلیس را خبیث نسبت به کشور ایران، اعلام کردند.
روزنامه آرمان در این باره نوشت:هوای دیپلماسی بهاری است؛ این روزها ایران یک پایه حل معادلات جهانی است. چرا که سرنوشت منطقه و به تبع آن منافع غرب و سایر کشورها با ایران گره خورده است. دیروز سفیر ایران در انگلستان معرفی شد و سفیر انگلستان در ایران هم با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد. پیوندی مبارک در عرصه دیپلماسی! بعدازظهر روز دوشنبه، حمید بعیدی‌نژاد سفیر جدید کشورمان در بریتانیا و نیکولاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا در تهران به طور همزمان در وزارت امور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوارنامه خود با وزرای خارجه ملاقات کردند.
 
روزنامه ابتکار، دیگر روزنامه اصلاح طلب در این مورد نوشت:در داخل کشور در سطوح عالی برای ارتقای روابط بین دو کشور در سطح سفیر هماهنگی‌های لازم انجام شده بود. بین مقامات ایران و انگلیس هماهنگی‌های لازم انجام شده بود که دو کشور این خبر را به صورت هم‌زمان و بعد از ملاقات‌هایی که انجام می‌شود، اعلام کنند. وی در پاسخ به اینکه آیا این اقدام نیازمند مصوبه مجلس بوده است یا نه؟ گفت: این موضوع بر عهده وزارت خارجه گذاشته شده بود و نیازی به این امر نبوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار