خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:

پیروی از سبک زندگی اسلامی تنها راه سعادتمندی انسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا اذعان کرد: پیروی از سبک زندگی اسلامی تنها رویه کسب رضایت الهی و سعادتمندی در طول زندگی انسان است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۰۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی با حضور در نشست تربیت و تعالی حوزه ای، در حوزه خواهران حضرت زینب (س) به تبیین رویه های کمک گرفتن از قرآن و احادیث پرداخت.

وی با بیان اینکه در خاموشی نمی توان از استنباط ها ایراد گرفت اما اگر چراغ روشن باشد و هریک از افراد استنباط گذشته خود را داشته باشند در آن زمان می توان ایراد گرفت گفت: دین اسلام به عنوان کامل ترین دین برای تمام انسان‌ها آمده است و قرآن به عنوان چراغ آن است.
رحیمی با اشاره به اینکه ما انسان ها حق نقد و ارائه نظر در برابر قرآن و احادیث اهل بیت و پیامبران را نداریم افزود: فرستادگان الهی تنها راهنماهای سادق انسان ها هستند، هیچ موضوعی در دنیا وجود ندارد که فرستادگان خدا و قرآن در مورد آن سخن نگفته باشند   و یا انسان را به راه درست و تصمیم صحیح رهنمون نکرده باشند.
مسئول نمایندگی وی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا مشکل اصلی جوامع اسلامی را دور شدن از قرآن و سبک زندگی اسلامی برشمرد و ابراز کرد: اگر امروز نقص یا مشکلی دیده می شود و برخی علاقه به سبک زندگی غربی دارند به این دلیل است که دین مبین اسلام را نشناخته اند یا شناختی سطحی از آن دارند چون اسلام چراغ را روشن کرده است و موضوعی نیست که در مورد آن نظر نداده باشد در حالی که تنها رضایت خداوند و سعادت انسان را مد نظر قرار داده است.
حجت الاسلام رحیمی در پایان سبک زندگی اسلامی را تنها راه در امان ماندن از مشکلات و معضلات امروز جوامع غربی دانست و خاطرنشان کرد: دانستن دستورات الهی و عامل بودن به آنها راه‌گشا است و صرف دانستن نمی‌تواند مشکلات را حل نماید.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها