مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبرداد

دانش آموزانِ نیازمند، چشم انتظار همدلی مردم برای آغاز مهر

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از برگزاری جشنواره "جشن عاطفه‌ها" در اراک همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مردم خیر و نیکوکار در پارک شهدای گمنام شهر اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۴۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جشن عاطفه‌ها به منظور تامین نیازهای ضروری تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار شده و کمکهای نقدی و غیر نقدی خیران کمک رسال دانش‌آموزان کم‌بضاعت برای آغاز سال تحصیلی بی‌دغدغه خواهد بود.

محمدمهدی ناصری، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای ترویج انفاق و نوع دوستی است، گفت: جشنواره عاطفه‌ها با شعار "مهر در انتظار همدلی" در روز 25 شهریور ماه به صورت نمادین همزمان با سراسر کشور در پارک شهدای گمنام اراک برگزار و 10 مهرماه به منظور توسعه و آموزش فرهنگ نیکوکاری در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: 16 دفتر ثابت در سطح استان و 36 پایگاه امداد محله در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان فعالیت کرده و در هر شهرستان یک پایگاه مرکزی اقدام به جمع‌آوری کمکها می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از حمایت این نهاد حمایتی از پنج هزار و 700 دانش‌آموز خبر داد و افزود: همدلی مردم در جشن عاطفه‌ها بدرقه این دانش‌آموزان برای تحصیل بی‌دغدغه بوده و تمامی کمک‌های اهدایی در اسرع وقت بین آنها توزیع می‌شود.

ناصری در ادامه از توزیع یک‌هزار و 300 پاکت بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این پاکت‌ها از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌ها منتقل می‌شود و در زمان تعیین شده اقدام به جمع‌آوری این پاکت‌ها نموده و مبالغ جمع‌آوری شده با همکاری مدیران مدارس و شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه‌ای پیامکی بر اساس کد  ussdطراحی شده که هموطنان می‌توانند از طریق سامانه# ۱ *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه‌ها واریز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات