فرمانده سپاه تنگستان:

سخنان دشمن شاد کن برخی راهبردهای نظام را زیر سوال می برد/لازمه حفظ امنیت کشور نیروی نظامی مقتدر است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: در همایش سراسری مدیران آموزش و پرورش یک آقایی می آید سخن نا صوابی را بیان می کند که دشمنان ما را دلشاد می کند و راهبرد های نظام و نیاز به نیروی نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جلسه شورای اداری تنگستان گفت: خدای تبارک و تعالی در آیه شریفه 59 سوره انفال می فرماید در مقام مبارزه با کافران خود را مهیا کنید و مسئله دفاع, شهادت طلبی و ایثار در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در گرامیداشت هفته دفاع چه زیبا می فرمایند: هفته دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و امام راحل نیز می فرمایند : ما در خصوص عملکرد خود در جنگ یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم و ما با جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم , ما با جنگ انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.
ملاکی تاکید کرد: امروز اگر در فضایی ارام و برادرانه قرار داریم و امورات را انجام می دهیم به برکت خون شهدا و جانفشانی هایی است که در طول دفاع مقدس انجام شده است و بر ماست که قدر داشته هایمان را بدانیم.

تقویت گفتمان ولایت راهبرد بسیج در همه برنامه هاست

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز برای ما در هفته دفاع مقدس و در تمامی برنامه ها مورد اهمیت است تقویت گفتمان ولایت است.
ملاکی گفت: با کمال تاسف باید گفت در بعضی از عرصه ها حرکت ها بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری شکل می گیرد.
وی تصریح کرد: در بحث دفاع و نیروهای نظامی و انتظامی ما می بینیم که در همایش سراسری مدیران آموزش و پرورش یک آقایی می آید سخن نا صوابی را بیان می کند که دشمنان ما را دلشاد می کند و راهبرد های نظام را زیر سوال برده و نیاز به نیروی نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور را زیر سوال می برد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: با ارائه دو مثال غیر قابل قیاس ما را با دو کشور آلمان و ژاپن مقایسه می کنند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید نیروی نظامی را حذف کرده و کنار بگذاریم که این با راهبرد های نظام در تضاد است.

وی متذکر شد: آقای طلبکار ببیند خودش برای حضور در یک راهپیمایی چند محافظ کنارش قرار می گیرد آن موقع مشخص می شود که آیا نیاز به نیروی نظامی و دفاعی و امنیتی هست یا خیر.
محمد علی ملاکی گفت: وقتی امریکای جنایتکار یازده هزار کیلومتر مسافت را طی می کند و در کنار گوش ما در خلیج فارس پایگاههای متعدد نظامی برقرار کرده و هزینه می کند ومی بینیم که در عراق, سوریه, یمن و... گروههای تروریستی را تقویت می کند آیا اینها دلیل بر اهمیت نیروی نظامی نیست؟
وی ابراز داشت: ما اگر به راهبردهای ارائه شده توسط مقام معظم رهبری نگاه کنیم و با نیم نگاهی به آیه 59 سوره انفال که می فرماید خود را در مقابل کافران و منافقان مهیا کنید آیا نباید در برابردشمنان قسم خورده ای که تا بن دندان در برابر انقلاب ما خودشان را آماده کرده اند به لحاظ دفاعی و نظامی مهیا شد؟
ملاکی افزود: اگربخواهیم این آرامش و جزیره امنی که داریم را حفط کنیم راهی به جز دفاع از هستی امان نداریم .
وی خاطر نشان کرد: ما گوهر ارزشمندی به نام انقلاب اسلامی داریم و به گفته امام راحل حفظ نظام ا اوجب واجبات است پس همه باید در ترویج انقلابی گری و ترویج سبک زندگی اسلامی کوشا باشیم.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس عین انقلابی گری ماست

ملاکی تاکید کرد: امروز روشنگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب عین انقلابی گری ما بوده و از نان شب هم برای ما واجب تر است.
وی بیان داشت: امروز این فرهنگ ایستادگی و مقاومت باید تقویت شود چرا که مقام معظم رهبری خاکریز دفاع از ارزشها را خارج از مرزها می دانند می بینیم صداهای ناهمگونی شنیده میشود که ما رابه تجاوز و زیاده خواهی متهم می کنند.
ملاکی دفاع مقدس فرهنگی را دفاع از ارزشهای ناب اسلام محمدی دانست و گفت: ما می توانیم با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس شعار سال را محقق کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی را می توان در جنگ پیدا کرد و به دنبال آن تدبیر , فرماندهی و مدیریت درسهایی است که در دل دفاع مقدس نهفته است.

اجرای بیش از 350 برنامه در هفته دفاع مقدس تنگستان

وی افزود: ما در شهرستان برگزاری بیش از 350 برنامه اجرایی را در هفته دفاع مقدس در دستور کار داریم و این امر مهم را با حضور ارزشمند شما ادارات شهرستان محقق می کنیم.

ملاکی گفت: برنامه های ما در هفته دفاع مقدس در عرصه های مختلف به ویژه آگاه سازی , بصیرت افزایی, روشنگری جوانان، آسیب شناسی فضای مجازی ومدیریت فضای مجازی که امروز یکی از مولفه های مهم تربیتی ما در شجره طیبه صالحین و بسیج است و ان شا الله این کارها را در هفته دفاع مقدس انجام خواهیم داد.
حواسمان باشد آنچه دشمن می خواهد به دست مسئولین رقم نخورد
وی گفت: اگر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و فتنه تاکید دارند به طور قطع یک سری کارهایی صورت گرفته و جاسوسی هایی در مسائل کلان کشور رخ داده است و ما باید حواسمان جمع باشد که خدای ناکرده آنچه دشمن می خواهد به دست مسئولین رقم نخورد.
ملاکی خاطر نشان کرد: چرا وقتی رهبر معظم انقلاب در بحث فتنه، می فرماید معلوم نیست آثار فتنه کی می خواهد جبران شود یک عده بلند می شوند و از سران فتنه حمایت می کنند و می خواهند جفا و ظلم به مردم توسط فتنه گران را تطهیر کنند.
وی افزود: عده ای وقتی مرگ بر فتنه گر در مجلسی گفته می شود دردشان می آید و خودشان را از فتنه گران می دانند و این یکی از آسیب های فرهنگی جامعه ماست.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: انقلاب ما حاصل خونهای انسانهای شریفی است که در این راه ریخته شده است و ما اگر سرگذشت سرداران دوران دفاع مقدس را بخوانیم همه آنها ما را رهنمون به حضور در مسجد و نماز جمعه و در بین مردم می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای موفقیت و عظمت انقلاب باید در مسیرشهدا حرکت کنیم چنان که به حمد الله در شهرستان ما با حضور امام جمعه پر توان و با جرات مراسمات بزرگی چون بزرگداشت مشاهیر شهرستان با کمک ادارات و نهادها برگزار شده است.

ارسال نظرات