خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

برنامه های ویژه صداو سیمای مرکز قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش برنامه های ویژه در هفته دفاع مقدس توسط صدا و سیمای مرکزقزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس سیمای مرکز قزوین هر شب ویژه برنامه سنگر به سنگر را با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با حضور میهمانانی از نیروهای مسلح استان به مدت 60 دقیقه بصورت زنده پخش خواهد کرد.
وی ادامه داد: مستند های تلویزیونی «نامه ای به وطن» و «راوی رنگ ها» هم از تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز قزوین در حوزه ی دفاع مقدس است که به ترتیب دست نوشته ها و دلنوشته های دانش آموزان برای رزمندگان در زمان جنگ و همچنین به زندگی نقاش و طراح عکس های دفاع مقدس و تمثال شهدای استان می پردازد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: سایر برنامه های سیمای مرکز قزوین در هفته ی دفاع مقدس همچون رنگ زندگی، باغچه خان بابا، انعکاس و پاسخ با رویکرد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تولید و پخش خواهند شد.
معصومی فر همچنین افزود: رادیو قزوین نیز ویژه برنامه ای با عنوان خط مقدم و یک نمایش رادیویی با عنوان راحیل را در دستور کار قرار داده است که در هفته دفاع مقدس برای مخاطبان پخش می کند.
وی خاطر نشان کرد: سایر برنامه های رادیو قزوین در طول هفته دفاع مقدس سمت و سویی با همین موضوع خواهند داشت.

گفتنی است مهمترین این برنامه ها عبارتند از برنامه های رادیویی صبح و زندگی، کلبه مهر، گفتمان، موج جوانی و پنجره شبانه که در طول هفته دفاع مقدس به این مناسبت می پردازند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین توضیح داد: معاونت خبر این مرکز هم در هفته  دفاع مقدس علاوه بر پوشش خبری رویدادها و برنامه های این هفته گزارش های تولیدی و یک برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری را دراین ایام با حضور فرماندهان نیروهای مسلح دراستان پخش خواهد کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها