مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تاکید کرد

دانش‌آموز محوری رویکرد دوره "یاوران ولایت"+تصاویر

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: دوره "یاوران ولایت" با رویکرد دانش‌آموز محوری و در راستای ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای مقاومت دانش‌آموزی برای تربیت نیروهایی در طراز انقلاب و تحقق جامعه اسلامی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۷۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
پاسدار مهدی منصوری مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به آغاز برگزاری دوره آموزشی "یاوران ولایت" خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه فرماندهان پایگاه‌های دانش‌آموزی است.

وی افزود: دوره آموزشی فرهنگی و تربیتی "یاوران ولایت" در دو دوره 2 روزه به تفکیک خواهر و برادر در سالن جلسات حوزه علمیه کوثر ولایت شهرستان زرندیه برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: برگزاری کلاس های فرهنگی، آموزش اصول مدیریتی، فضای مجازی و تهدیدات این حوزه، جلسات بصیرتی و روشنگری، اخلاق، معرفت و خدا شناسی از مهم ترین کلاس های این دوره آموزشی است.

پاسدار منصوری با بیان اینکه در هر مدرسه یک پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فعال است، عنوان کرد: در کنار بسیجیان مجموعه بسیج دانش‌آموزی باید فردی به عنوان مسئول باشد که به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدرسه است.

وی افزود: هویت بخشی به دانش آموزان از طریق واگذاری مسئولیت های مدیریتی و اجتماعی و تمرین کارگروهی و همچنین تربیت کادر مومن، متعهد و انقلابی برای آینده نظام از مهم ترین اهداف این طرح است .

مسئول بسیج دانش‌اموزی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در ادامه گفت: با توجه به اینکه فرماندهی امر مهمی است و دانش‌آموزان از تجربه کاری مدیریت کمتری برخوردار هستند بنابراین آموزش و میدان دادن به آنها منجر به استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های بی‌بدیل آنها در تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و در عرصه تعلیم تربیت می‌شود.

پاسدار منصوری در پایان خاطرنشان کرد: دوره "یاوران ولایت" با رویکرد دانش‌آموز محوری و در راستای ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای مقاومت دانش‌آموزی برای تربیت نیروهایی در طراز انقلاب و تحقق جامعه اسلامی اجرایی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات