یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت با خود تحریمی به خودش ظلم می‌کند

بیژن عبدی گفت: تحریم مالی داخلی، ظلم جدی به سازمان‌های پویای اقتصادی است که برخلاف ادعاهای مطروحه دولت است و هم اینکه بر خلاف قانون اساسی است عملا با این کار غربی‌ها را بر روابط داخلی مالی حاکم کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۳۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

بیژن عبدی کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: هر چه زمان بیشتری از برجام طی می‌شود نشان می‌دهد که انتقاد منتقدان درست بود و غربی‌ها به تعهدات خود پایبند نخواهند بود و ادعای آقایان مبنی بر اینکه برجام خسارتی برای کشور ایجاد نمی‌کند تکذیب می‌شودو گفته نادرست آقایان بیشتر مشخص می‌شودحقیقتا مشخص نیست دولت چه قراردادهایی را در برابر عملیاتی کردن برجام پذیرفته است ؟!

وی با بیان اینکه دولت فعالان اقتصادی را بایکوت کرده است افزود:  سازمان‌هایی چون وزارت اطلاعات، سپاه، صنایع و قرارگاه خاتم الانبیاء نقش بسزایی در  پروژه ‌های ساخت و ساز، پروژه های عظیم نظامی اقتصادی، جاده سازی، راه سازی کشورمان داشته‌اند که دولت علاوه بر بایکوت اطلاعات‌‌ موجودشان را در اختیار غربی‌ها گذاشته و تحریم کرده‌ است.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان داشت: تحریم مالی داخلی، ظلم جدی به سازمان‌های پویای اقتصادی  است که برخلاف ادعاهای مطروحه دولت است و هم اینکه بر خلاف قانون اساسی است عملا  با این کار غربی‌ها را بر روابط داخلی مالی حاکم کرده است. دولتحتی  با خود تحریمی به خودش ظلم می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار