صبح امروز؛

واژگونی مرگبار پراید در محور تبریز–اهر پنج کشته و زخمی برجای گذاشت

کد خبر: ۸۷۴۳۱۳۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

خبرگزاری بسیج: نجاتگران پایگاه امدادجاده ای شهید ابوالقاسم جعفری جمعیت هلال احمر هریس صبح امروزبه تصادف مرگبار «واژگونی پراید» در محور تبریز – اهر نزدیکی سه راهی روستای شاملو امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، ساعت 7:30دقیقه صبح امروز در محور اهر- تبریز نزدیکی سه راهی روستای شاملو در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موانع کنار جاده از بالای پل سقوط کرده و منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن دو نفر انجامید.

این گزارش می افزاید: نیروهای امدادی مستقر در پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالقاسم جعفری بیلوردی جمعیت هلال احمر هریس به محض دریافت خبر از همکاران اورژانس با خودروی نجات به محل حادثه اعزام و یک نفر از سه تن فوتی سر صحنه را که در لای آهن پاره های خودرو گیر کرده بود رها سازی و دو تن فوتی دیگر به همکاران شهرداری جهت انتقال تحویل دادند.

برابر اعلام پایگاه بیلوردی هریس دو نفر مصدوم حادثه توسط همکاران اورژانس به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال داده شدند.

در حادثه دیگری که همزمان با این تصادف رخ داده بود در اثر منحرف شدن پژو در نزدیکی تصادف پراید سرنشینان بصورت سرپایی امدادرسانی شدند.

سعید کنعانی؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر و فرمانده پلیس راه استان در سر صحنه تصادف ها حضور داشته و از نزدیک نیروهای امدادی حاضر در صحنه را مدیریت می کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار