مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی مطرح کرد:

بانوان مهندسین کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند

محمد بسکابادی گفت: ظرفیت و پتانسیل بالای اقتصادی و اجرایی بانوان مهندس بسیجی در کشور سرآمد است، بانوان پایه اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شوند استفاده از این پتانسیل در دستگاه های اجرایی کشور امری ضروری است.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

 محمد بسکابادی مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: خواهران بسیجی در حوزه بسیج مهندسین کشاورزی استان  حدود 40درصد  اعضا سازمان را شامل می شوند در کانون خواهران بسیج مهندسین کشاورزی اقداماتی به منظور جذب، سازماندهی، آموزش و به کارگیری متخصصین خواهر بسیجی در راستای تحقق اهداف و بیانات مقام معظم رهبری انجام شده است تا بتوانند در اقدام و عمل به مباحث اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از همه استعدادها و ظرفیت های سرشار و خلاق انسانی، ایجاد یک ساختار تخصصی مبتنی بر گروه ها و هسته های تخصصی کشاورزی در استان و کانون های تابعه در شهرستان ها را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه تمامی اعضا بر اساس رشته ها و گرایش های مختلف کشاورزی در کانون های مشهد تفکیک گردیدند افزود:بر حسب نیاز در هر یک از هسته های تخصصی، دوره های آموزشی برگزار می گردد که اولین کارگاه آموزشی زعفران، فناوری تولید و فرآوری بر اساس یافته های پژوهشی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط کانون خواهران شهیده شجاعی مشهد برگزار گردید.

وی در ادامه بیان داشت:  ظرفیت و پتانسیل بالای اقتصادی و اجرایی بانوان مهندس بسیجی در کشور سرآمد است و بهتر است گفته شود بانوان پایه اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شوند و استفاده از این پتانسیل در دستگاه های اجرایی کشور امری ضروری است.

بسکابادی با تاکید بر اجرای اردوهای جهادی، اذعان داشت: ساختار این اردوها باید به نوعی باشد که خواهران بسیج مهندسین کشاورزی با تخصص کافی و شناخت ظرفیت های منطقه در این اردوها حضور داشته باشند و نیز در زمینه طرح ملی بسیج همگام با کشاورز نقش خواهران بسیجی در آموزش و تربیت بانوان روستا انکار ناپذیر است.

بسکابادی در خاتمه گفت: بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی درصدد است تا هر چه بیشتربه ارائه نظرات ، طرح ها و ایده های بانوان در زمینه کشاورزی و اشتغال بانوان پرداخته و برای پیشبرد اهداف به کار بندد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار