مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان مرکزی:

جامعه ورزش برای استمرار موفقیت ها به آرامش و وحدت نیاز دارد

ملکی گفت: از جامعه ورزش برای قرار دادن ورزش استان در بهترین دوران خود سپاسگزارم.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۷۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی : پس از اینکه محسن غفاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منصوب شد، سعید ملکی در  جلسه معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان که امروز برگزار گردید گفت : در حال حاضر در بهترین شرایط ورزش استان در بخش همگانی، روستایی و عشایری و قهرمانی در طول تاریخ ورزش استان هستیم و این مهم کسب نمی شد مگر با زحمات و تلاش های هیات های ورزشی، همکارانم در مجموعه اداره کل، رسانه ها، باشگاه ها و همدلی و حمایت مسئولین استان که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

ملکی افزود : تعاملی که در بخش های مختلف استان از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ورزش کارگری، بسیج و سپاه، صنایع، شوراهای شهر استان بخصوص شورای اراک و ساوه، فرمانداری ها و استانداری وجود داشت شرایطی را مهیا کرد که جزو معدود استان هایی باشیم که ۲۲ تیم در لیگ برتر و تعداد زیادی تیم در لیگ های دیگر داشته باشیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تصریح کرد : متاسفانه افرادی که فقط بدنبال پست و مقام و سوء استفاده های شخصی هستند در جایگاه مشاور قرار گرفتند و مشاوره هایی غلط، سطحی و غیر کارشناسانه به برخی از مسئولین دادند که در نهایت این موضوع موجب آزرده خاطر شدن جامعه ورزش شد به طوری که جامعه پر افتخار ورزش نگران این موضوع شد که موفقیت آنان دیده نمی شود.

ملکی بیان کرد: علاوه بر موفقیت های بی شمار ورزشی که با همت ورزشکاران، مربیان و داوران استان کسب شد ایجاد فضایی مطلوب در حوزه جوانان علی رغم تنگناها، تشکیل کارگروه صنعت و ورزش که با تدبیر استاندار شکل گرفت و مدیران صنایع نیز رویکرد مثبتی به این موضوع پیدا کردند از جمله اقدامات مثبت جامعه ورزش و جوانان بوده است.

وی اظهار کرد: علیرغم محدودیت های شدید مالی ضمن بهره گیری از دستورات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و اقتصاد مقاومتی جامعه ورزش استان موفق شد سربلند باشد.

ملکی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر برای حفظ موفقیت های ورزش استان بیش از هر چیز جامعه ورزش استان به آرامش، وحدت و همدلی نیاز دارد.

وی ضمن تقدیر از مسئولین، ورزشکاران، رسانه ها و دست اندرکاران ورزش، جامعه بزرگ ورزش استان را به وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت: همچنین حضور نمایندگان استان مرکزی را در رقابت های پارالمپیک ریو به فال نیک می گیریم و آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارم.

مراسم تودیع سعید ملکی و معارفه محسن غفاری امروز ساعت ۱۱ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردیده شد.

ارسال نظرات