فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

مسلمانان با روشنفکری و بصیرت حادثه منا را به نسل های آینده منتقل کنند

بوشهر-فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: آل سعود خائن با به بوجود آوردن حادثه فراموش نشدنی منا سوء مدیریت و استفاده از افکار پلید شیطانی را از خود بجای گذاشت و نشان داد که بله قربان گویی بیش نیست.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۸۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ صبح امروز در مراسمی عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تاسف بار "منا" گفت: حادثه منا صحنه ای دلخراشی را به جای گذاشت و شبیه به خیمه شب بازی بود که به کارگردانی آمریکای جنایت کار، تهیه کننده گی اسرائیل کودک کش و بازیگر نقش اول آل سعود به نمایش اجرا و باعث شد مناسک حج سال گذشته ناتمام بماند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: آل سعود خائن با به بوجود آوردن حادثه فراموش نشدنی منا سوء مدیریت و استفاده از افکار پلید شیطانی را از خود بجای گذاشت و نشان داد که بله قربان گویی بیش نیست.

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: دولت ها و ملت های اسلامی باید با فکر و اندیشه واحد به صورت یکپارچه مدیریت حج را به عهده بگیرند و مدیریتی بر اساس اسلام ناب محمدی را در فضای مکه و مدینه حاکم کنند تا حجاج بیت الحرام با اسوده خاطر کامل بتوانند اعمال خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: مسلمانان جهان اسلام نباید این جنایت بزرگ آل سعود و اربابانشان را فراموش کنند و همیشه مدعی حرکت های ضد دینی و اسلامی در همه نقاط ایران و حامی مظلومین باشند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ابراز کرد: سال گذشته در مناسک حج اتفاقی رخ داد که مسلمانان با دیدن این صحنه مظلوم کش چهره خبیس آل سعود را بهتر شناختند و از بسیاری از اقدامات شیطانی آن ها پرده برداشته شد.

دشتی با بیان اینکه جنایت آل سعود در همه دوران ها محکوم است، اذعان کرد: امروز همه مسلمانان جهان با دیدن چنین جنایتی در چنین مکان مقدسی باید با روشنفکری و بصیرت این جریانات را تحلیل و به نسل های آینده منتقل کنند./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار