رئیس کمیته امداد دلیجان خبر داد

پرداخت 87 وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان

رئیس کمیته امداد دلیجان از پرداخت 67 فقره وام کارگشایی به ارزش یک‌میلیاردو 30 میلیون ریال و 20 فقره وام خودکفایی به مبلغ یک‌میلیارد و 590 میلیون ریال به مددجویان در 5 ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اصغر نجفی پرداخت تسهیلات به مددجویان را یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد مطرح کرد و گفت: وام‌های این نهاد با کارمزد پایین و با هدف کمک به اقشار نیازمند و توانمندی آنها پرداخت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون پرداخت 67 فقره وام کارگشایی به ارزش یک‌میلیاردو 30 میلیون ریال پرداخت شده است.

نجفی با اشاره به اینکه تسهیلات ارائه شده بدون هیچ گونه دریافت کارمزدی به مددجویان ارائه می‌شود، گفت: وام‌های کارگشایی کمیته امداد به مددجویان و غیر مددجویان نیازمند در جهت رفع مشکلات مالی، درمانی، آموزشی و تامین مسکن پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد دلیجان تصریح کرد: پرداخت 20 فقره وام خودکفایی به مددجویان در 5 ماهه نخست سال جاری به مبلغ یک‌میلیارد و 590 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده، گفت: آموزش میناکاری در تابستان امسال و با حضور 16 نفر از مددجویان تحت حمایت به مدت 130 ساعت در مرکز فنی‌وحرفه‌ای خواهران از جمله آموزش‌های برگزار شده توسط این نهاد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات