خبرهای داغ:

همایش علمی کردن کشاورزی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همایش علمی کردن کشاورزی در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با مشارکت کانون بسیج مهندسین سپاه امامت تبریز در آستان مقدس امامزاده میرموسی روستای اسپیران این کلانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۲۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه حضرت علی اکبر(ع) تبریز در حاشیه برگزاری این همایش، گفت: این همایش با حضور کشاورزان و باغداران روستا اسپیران برای ارتقا بهره وری و کارایی و تولید بیشتر و افزایش اطلاعات باغداری و کشاورزی و آگاهی دادن به کشاورزان برگزار شد.

علی قانونی افزود: امروزه کشاورزان به صورت مدرن و با استفاده از اطلاعات درست کشاورزی و باغداری محصولات خود را تا چندین برابر با کیفیت تر و تولیدات خود را با کمیت بیشتر تولید می کنند بنابراین برای مقابله با واردات بی رویه و غیر ضروری باید چنین همایش هایی برپا شود.

وی تاکید کرد: باید اقتصاد بیمار کشور را از وابستگی به خارج و اقتصاد وابسته به نفت نجات دهیم.

وحید حصنی نیز در این همایش با ارائه اطلاعات و روشهای نوین کشاورزی، اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی را سرمشق خود در همه عرصه ها از تولید محصولات گرفته تا مصرف محصولات داخلی قرار دهیم.

وی اقتصاد مقاومتی را قطع وابستگی به نفت و چالش ها و تنش های بین المللی که همه تلاششان متزلزل کردن اقتصاد کشور ست، عنوان و بیان کرد: با عمل به اقتصاد مقاومتی در رشد و ارتقاء بنگاه های کوچک زود بازده کمک می کنیم که در این خصوص کشاورزان و باغدران مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

حصنی با تاکید به اینکه باید مسئولان در خرید و تضمین محصولات کشاورزی جدیت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با یک حرکت جهادی و سرمشق قرار دادن فرمایش های رهبری، گام های موثری برخواهیم داشت تا اقتصاد کشور را شکوفا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار