مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

اعزام 80 نفر بسیجی از پایگاه مقاومت امام جواد(ع)

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک از اعزام 80 بسیجی در قالب طرح جوانه‌های صالحین و حلقات صالحین از پایگاه امام جواد(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۲۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک از اعزام 80 بسیجی از پایگاه مقاومت بسیج امام جواد(ع) سپاه ناحیه مقاومت اراک به اردوی زیارتی مشهدمقدس خبر داد و گفت: این تعداد بسیجی در قالب حلقات صالحین و جوانه‌های صالحین صبح امروز به مدت 5 روز عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود: این برنامه در قالب طرح نشاط و تعالی و به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با اشاره به برنامه‌های مختلف دینی، فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده در این اردو گفت: فعالیت و جذب نیرو و پرورش آن در جهت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کاری بسیار سخت و دشوار شده به این خاطر که دشمن با تمامی امکانات خود در عرصه‌ جنگ نرم وارد شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: تقویت مبانی اعتقادی راه مقابله با تهاجم دشمن است؛ دشمنان با تمام وجود در مقام متزلزل کردن پایه های اسلام و جدایی ما از سبک زندگی اسلامی است که در چنین شرایطی برای مقابله با حربه دشمنان باید با دین و سبک اسلامی آشنا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی ویژه نوجوانان و جوانان می‌تواند بستری را فراهم سازد که در طول سفر ضمن ایجاد شورو نشاط به تقویت مبانی اعتقادی خود بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات