خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

حضور 100 دانشجوی نهاوندی در اردوهای جهادی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال بیش از 100 دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق مختلف روستایی نهاوند اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۸۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: اردوهای جهادی یکی از اقدامات بسیار مناسب برای افزایش روحیه مسئولیت پذیری در بین دانشجویان است و این اقدام در کنار خدمت رسانی به مردم باعث ارزشمند تر شدن این اردوها می شود.

وی اظهار داشت: امسال نیز در سطح شهرستان نهاوند هم اردوهای جهادی مخصوص دانشجویان را برگزار کردیم و هم اردوهای طرح هجرت که مخصوص دانش اموزان است به خوبی اجرا شد و منشا خدمات خوبی برای مردم شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: پر کردن اوقات فراغت بسیجیان، محرومیت زدایی و اموزش های مناسب برای مردم مناطق روستایی از جمله اهداف اجرای طرح اردوهای جهادی است.

وی بیان داشت: امسال بیش از 100 دانشجو دراردوهای جهادی به مناطق مختلف روستایی نهاوند اعزام شدند و در چند دوره آموزش هایی را در زمینه احکام، فنی و حرفه ای، درسی، مسائل آموزشی و ورزشی و فعالیت های عمرانی به روستاییان ارائه کردند و مورد استقبال این عزیزان قرار گرفت.

کریمی گفت: در طول اجرای اردوهای جهادی، بسیج جامعه پزشکی نیز در مناطق محروم حضور یافتند و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند و دارو در اختیار انها قرار دادند.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی بسیار مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و همه دستگاه های باید با کمک سپاه پاسداران زمینه مناسبی را برای برگزاری این اردوها فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات