خبرهای داغ:
روایتی از زندگی کارآفرین برتر استان همدان «علیرضا رضایی عارف»؛

مستند «مژدگانی» از شبکه مستند سیما پخش می‌شود

«مژدگانی» عنوان مستندی به کارگردانی امین لطفی شهپر، روایتی از زندگی پر فراز و نشیب کارآفرین برتر استان «علیرضا رضایی عارف» است که دوشنبه 15 شهریوذر ماه از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۱۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مستند «مژدگانی» قسمتی از مجموعه مستندهای «روایت فتح» با عنوان «قیام الله» است که پخش سری جدید آن از نیمه شهریور آغاز می‌شود؛ این مستند پیش از این از شبکه HD تهران در مردادماه پخش شده است و بر اساس اعلام پخش شبکه مستند، دوشنبه 15 شهریور ساعت 22:30 بر روی آنتن سراسری شبکه مستند می‌رود.

«مژدگانی» مستندی در مورد امید به زندگی مردی پر تلاش از روستای همه کسی از توابع شهرستان بهار استان همدان است که مراحل تصویربرداری آن از اواخر بهمن ماه سال گذشته در همدان و روستای همه کسی به تهیه‌کنندگی موسسه روایت فتح آغاز و در اواسط اسفند ماه 94 در تهران به پایان رسید و سپس این فیلم مراحل تدوین و صداگذاری خود را در بهار 95 به پایان رساند و آماده نمایش شد.

این مستند روایت تلاش و پشتکار مردی سخت‌کوش به نام «علیرضا رضایی عارف» است که پس از سرقت مدارکش و ورشکستگی مالی با تلاش وخلاقیت خود شرکت بزرگی را برای کمک به پیدا کردن مدارک گمشده مردم پایه‌گذاری می‌کند.

عوامل این فیلم مستند عبارت است از مجری طرح و مشاور: اشرف موسی خانی؛ طرح نویسنده، کارگردانی و تدوین: امین لطفی شهپر؛ نور و تصویر: تورج هیبتی؛ مدیر تولید همدان: محمد مهدی پیروز محمدی؛ مدیر تولید تهران و صدابردار: مجید محمدیان خشنود؛ عکاس: مینا حسینی و لوگو: امیر سمواتی.

گفتنی است؛ امین لطفی از سال 1380 فعالیت فیلمسازی خود را آغاز کرده و پیش از این فیلم مستند نکوداشت استاد رحماندوست را با عنوان «مهربان بی دریغ» را کارگردانی کرده و با فیلم‌های دیگری در قالب داستانی از جمله فیلم داستانی حس کودکی برگزیده فیلمنامه جشنواره‌های فیلم کودک و سکانس بیداری و فیلم اوهام برگزیده جشنواره فیلم 100 شده است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

... ابتدای گزارش

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار