عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آقای زنگنه در مدت سه سال چه کار می‌کردید که الان یاد قراردادهای جدید نفتی افتاده‌اید؟/ می‌خواهند IPC چشم بسته از مجلس رد شود

هدایت الله خادمی گفت: وزیر نفت در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم اصرار دارد تا قراردادهای جدید نفتی با اشکالات فراوان محتوایی و تخصصی و حقوقی بسته شود پس این سه سال چه کاره بوده‌اید؟!
کد خبر: ۸۷۳۷۷۴۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: عده‌ای در وزارت نفت، چند برگ من درآوردی ترکیبی از قرارداد بیع متقابل و بقیه قراردادها را  مخلوط کرده و ارائه دادند و دائم از این چند برگ به عنوان قراردادهای جدید نفتی اسم می‌برند و روی این چند برگه بحث دارند.

وی افزود: آقای زنگنه نمی‌خواهد قراردادی بدون نظر خود را منعقد کند و ظاهرا تمایلی ندارد پولی به این کشور وارد شود بلکه می‌خواهد از طریق قراردادهای جدید نفتی پولی را از کشور دور سازد و چون نمی‌توانند این تخلف را برطرف کنند تهمت می‌زنند.

وی در خاتمه افزود: وزیر نفت در سه سال فعالیت قراردادی را نبسته است و در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم اصرار دارد تا قراردادهای جدید نفتی با اشکالات فراوان محتوایی و تخصصی و حقوقی بسته شود؛ انتظار دارند چشم بسته قراردادهای جدید نفتی از مجلس رد شود، پس این سه سال چه کاره بوده‌اید؟!

عضو کمیسیون انرژیپ در خاتمه افزود: کسانی که رگ گردنشان برای حمایت از وزیر ورم می کند در برابر این توهین به مجلس سکوت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار