خبرهای داغ:
دبیر هیئت عالی گزینش کشور تأکید کرد

ضرورت اصلاح معیارهای گزینش/بازنگری روش‌ها نیازمند کمک مسئولان ادارات

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به ضرورت اصلاح معیارهای گزینش گفت: برای روزآمد شدن روش‌ها نیاز به کمک مسئولان ادارات و مدیران هسته‌های گزینش داریم تا روش‌های قابل اجرا را پیشنهاد دهند.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۴۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسدالله وطنی امروز در نشست مشترک مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان همدان اظهار داشت: اصل و لزوم گزینش امری بدیهی است نیاز به توضیح ندارد اما چگونگی کار گزینش و نحوه انجام آن روش‌های مختلفی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در گزینش افرادی که وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند باید دقت کرد، افزود: چراغ راه همه ما قانون و دستورالعمل‌ها هستند و راه و مراحل گزینش بستگی به وضع جامعه و اوضاع متفاوت کشور دارد.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور بیان کرد: بعد از گذشت سال‌ها نیاز به بازنگری بعضی از موارد گزینش داریم و در این میان نیازی به تغییر قانون نیست اما باید برخی از دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها تغییر کنند.

وی با اعلام هشدار نسبت به مسائلی که در فضای سایبری مطرح است، گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی باید روش‌های گزینش را نیز به روز کنیم.

وطنی با اشاره به ضرورت اصلاح معیارهای گزینش افزود: برای روزآمد شدن روش‌ها نیاز به کمک مسئولان ادارات و مدیران هسته‌های گزینش داریم تا روش‌های قابل اجرا را پیشنهاد دهند.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور تصریح کرد: برخی از بخش‌نامه‌ها از طریق فضای سایبری در حال انتقال است و در برخی موارد مشاهده شده که نامه‌های محرمانه و بخش‌نامه‌ها در فضای سایبری در دسترس افراد مختلف قرار گرفته که باید مورد توجه قرار داد.

وی عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها به دلیل تعدد پرونده‌ها دنبال تشکیل پرونده الکترونیکی هستند در این راستا بعضی از مسائل بسیار قابل توجه است و نیاد مشکلی در آنها ایجاد شود و از طرفی بعد از ورود و ذخیره مدارک یک پرونده به صورت الکترونیکی، ممکن است بعد از پاک کردن همچنان امکان بازگشت و در دسترس قرار گرفتن آن مدارک و اطلاعات وجود داشته باشد.

وطنی افزود: بارها به دلیل عدم صدور مجوز الکترونیکی شدن اطلاعات مورد عتاب همکاران قرار گرفته‌ایم در حالی که برای اجرای این برنامه باید تمام جوانب مورد توجه قرار گیرد.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور تأکید کرد: معیارهای گزینش و ضوابط حاکم بر آن متفاوت است اما از نظرات گزینش‌گران در این زمینه استفاده می‌کنیم تا نواقص برطرف شود و نیروهای کارآمد وارد عرصه فعالیت در دستگاه‌های اجرایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات