عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اگر زنگنه حرفی برای گفتن داشت به جای تهدید افشاگری می‌کرد!

هدایت الله خادمی گفت: وزیر نفت صدها رسانه و خبرنگار را در اختیار دارد و اگر در این ۳ سال حرفی برای گفتن داشتند به جای تهدید افشاگری می‌کرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تاکیداتی را  آقای اژه‌ای به  آقای زنگنه در زمینه تهدید به افشاگری مطرح کردند تا اگرحرفی برای گفتن دارد بگوید.

وی با بیان اینکه تهدید به افشاگری  زیبنده رفتاری وزیر نفت نیست افزود: جملاتی همچون من می‌خواهم افشاگری کنم در شان جایگاه بالاترین مقام وزارتخانه نفتی نیست لذا حرفی برای گفتن ندارید تکذیب کنید در صورت عدم تکذیب افشاگری مصداق این است که می‌خواهد با افشاگری به دنبال این است  تخلف عدم کارکرد صحیح وزارت نفت را به دیگری محول کند و سایرین را مقصر بداند.

خادمی بیان داشت: جملات افشاگری و تهدیدات اینچنینی وسیله سرگرم کننده و جلب رضایت افرادی است که تخصصی از حوزه نفت و انرژی ندارند.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: وزیر نفت بیش از هزاران رسانه و صدها خبرنگار را در اختیار دارد اگر حرفی برای گفتن داشتند تاکنون افشاگری انجام می‌شد این در حالی است که عدم کارنامه مثبت در وزارت نفت موجب شده است تا از حربه‌ای به نام افشاگری و تهدید برای منتقدان استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار