عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

حقوق نجومی‌ها معادل 500 جوان حقوق می‌گیرند!

محسن بیگلری گفت: حقوق نجومی‌ها باعث نارضایتی مردم شده است بنده هم معتقدم حقوق یک مدیر در شان خدمات و فعالیتی که ارائه می‌دهد باشد ولی نه به اندازه حقوق 500 جوان.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۰۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

محسن بیگلری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق های غیر عادلانه اظهار داشت: در مبحث برخورد حقوق نجومی‌ها نطقی را در مجلس داشتم و یکی از معترضان حقوق نجومی بوده و هستم.

وی با بیان اینکه مدیری به اندازه 500 جوان تحصیلکرده حقوق گرفته است افزود: کشورمان از نعمت جوانان زبده فروانی برخوردار است و مسوولان نتوانستند از پتانسیل های جوانان زبده در راستای توانمندی داخلی بکار گیری کنند؛ جوانان با تحصیلات عالی دانشگاهی و دارندگان مدرک مشابه مدیران حقوق نجومی‌ها هستند و آمادگی انجام کار با حقوق ماهیانه 500 هزار تومان را دارند ولی حقوق نجومی‌های خون رنگین‌تر 250 میلیون حقوق دریافت کرده‌اند معادل 500 برابر حقوق ماهیانه جوان است.

  بیگلری خاطر نشان کرد: حقوق نجومی‌ها باعث نارضایتی مردم شده است بنده هم معتقدم حقوق یک مدیر باید در شان خدمات و فعالیتی باشد که ارائه می‌دهد ولی نه به اندازه حقوق 500 جوان.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطر نشان کرد: برخورد با حقوق نجومی‌ها کافی نیست باید سازوکاری منطقی چیده شود؛ حقوق‌های اضافی  به بیت المال  برگردد و باید حقوق‌ها مشخص و شفاف سازی شود و به مردم هم گزارش دهند تا مطلع شوند.

وی در خاتمه افزود: این حق مردم است تا بدانند حقوق خدمتگزاران به نظام اعم از مدیران عامل بانک‌ها، مدیران و نمایندگان مجلس چه میزان است؟! و باید حقوق نجومی‌ها برای همگان روشن شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار