خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

ابتذال و برهنگی گلوله های دشمن در جنگ نرم هستند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و استفاده از ابتذال و برهنگی به عنوان گلوله های جنگ نرم در حال نفوذ در فرهنگ و آداب و رسوم جامعه است.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۷۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

حجت الاسلام علی نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت در خصوص ولنگاری فرهنگی اظهار کرد: موضوع تهاجم فرهنگی چندین سال است که با نام های مختلف از سوی رهبری معظم له به عنوان موضوع برجسته ای برای بررسی و ارائه راه کارهای برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی معرفی می شود.

وی با اشاره به وجود نفوذ فرهنگی در کنسرت های موسیقی اخیر تبیین کرد: دشمن برای ضربه زدن به کشور روی بحث فرهنگ تمرکز کرده و می خواهد آداب و رسوم مردم را تغییر دهد که این موضوع به وضوح در مضمون و نوع برگزاری برخی از کنسرت ها در داخل کشور قابل رویت می باشد.

نظری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 94 با اقشار مختلف تشریح کرد: امروزه ما در حال مبارزه با دشمن در جنگ نرم هستیم، دشمن می خواهد در بدنه حاکمیت،خانواده و جامعه نفوذ کند.

این مسئول با تاکید بر آسیب پذیر بودن خانواده ها تصریح کرد: گلوله دشمن در جنگ نرم ابتذال، برهنگی، اباهه گری، ترویج رذایل اخلاقی،سست کردن اعتقادات دینی و عدم رعایت حدود محرم و نامحرم می‌باشد و ابزار دشمن شبکه های ماهواره ایی، اینترنت و فضای مجازی است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در خاتمه با تاکید بر لزوم مبارزه با نفوذ فرهنگی خاطر نشان کرد: دستگاه های مختلف دولتی که بودجه فرهنگی دریافت می کنند باید همچون هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت تمام قد در برابر ولنگاری ها و تهاجم فرهنگی بایستند.

۱۱۰۱/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها