یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

سانسور آماری توسط بانک مرکزی، فعالان اقتصادی را سردرگم کرد

طه مروجی‌فر گفت: بانک مرکزی با حذف و سانسور آمارهای بد اقتصادی، فعالان اقتصادی را سردرگم و بی اعتماد ساخته است و بلبشوی آماری برای عده‌ای سود آور بوده و توانسته‌اند پول فراوانی را به جیب خودشان ببرند.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

  طه مروجی‎فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سانسورهای آمار بد اقتصادی توسط بانک مرکزی و سردرگمی و بی اعتمادی فعالان اقتصادی اظهار داشت: بانک مرکزی برای اینکه موقعیت خود را از خطرات احتمالی حفظ کند با اعمال یک سری تغییرات آماری درصدد این است تا آمارهای واقعی را پنهان کند تا متضرر نشود.

وی با بیان اینکه بلبشوی آماری برای عده‌ای سود آور بوده است افزود: برخی در این نابسامانی آماری توانسته‌اند اطلاعات خوب و پایه‌ای را دریافت کنند و درآمدهای کاذبی را ایجاد کنند و پول فراوانی را به جیب خودشان ببرند.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: اطلاعات صحیح و درست در اختیار افاردی خاص قرار می‌گیرد که  باعث شده است مشکلات پایه‌ای فراوانی در اقتصاد کشورمان را فراهم آورد؛ لذا اطلاعات غلط موجب رشد مالی برای عده ای افراد خاص شده است که قصد دارند جیب مردم را خالی کنند و جیب خود را از پول بادآورده پر کنند.

مروجی‌فر بیان داشت: بانک مرکزی با حذف و سانسور آمارهای اقتصادی فعالان اقتصادی را سردرگم و بی اعتماد ساخته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار