مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر:

بهبود وضعیت بهداشت و درمان و برچسب زدن به منتقدان، مهمترین نقاط قوت و ضعف دولت یازدهم است

مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر گفت: بهبود نسبی وضعیت بهداشت و درمان، مهمترین نقطه قوت و محرم ندانستن دلسوزان نظام اسلامی، مهمترین نقطه ضعف این دولت محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۳۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱




حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر، در گفتگو با بسیج با اشاره به عملکرد سه ساله دولت یازدهم، اظهار داشت: هر دولتی ضعف ها و قوت هایی دارد و طبیعتا هر هیات دولتی نیز تمام تلاش خود را می کند تا عملکردی شایسته و مطلوب از خود ارائه دهد و به مردم و مسائل جامعه خدمت و رسیدگی کند.

وی افزود: اما آنچه در ارزیابی عملکرد دولت یازدهم حائز اهمیت است، عملی نشدن وعده هایی بوده که شخص رییس جمهور در شعارهای انتخاباتی خود به مردم وعده داده بود

جعفری زاده خاطرنشان کرد: مهمترین شعار انتخاباتی و پس از انتخاب حجت الاسلام روحانی، وعده مرتفع کردن مشکلات اقتصادی طی صد روز بود و هرچند اصل این شعار، بیشتر شبیه ادعایی بیش نیست که از حد توان هر دولتی است اما حداقل توقع می رفت که طی یک سال اول بتواند حداقل بهبودی در وضعیت اقتصادی مردم و کشور ایجاد کند، ولی در واقع امروز با گذشت بیش از سه سال از عمر دولت تدبیر و امید، نه تنها گشایش اقتصادی حاصل نشده، بلکه به مراتب بر مشکلات مردم و کشور در زمینه اقتصاد و گرانی ها افزوده شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر گفت: علاوه بر اقتصاد، در دیگر بخش ها نیز، مانند عرصه علم و فناوری، ورزش، فرهنگ، سیاست خارجی و ... عملکرد چشم گیری را از دولت فعلی شاهد نیستیم و متاسفانه روند رو به رشدی نداشته ایم یا حتی پسرفت هایی نیز به چشم می خورد.

وی با اشاره به مهمترین نقطه قوت و ضعف دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بهبود نسبی وضعیت بهداشت و درمان، مهمترین نقطه قوت و برچسب زدن به منتقدان و توهین کردن به دلسوزان نظام اسلامی، مهمترین نقطه ضعف این دولت محسوب می شود.

حجت الاسلام جعفری زاده اضافه کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت کنونی، مسئولان و آقای روحانی از لزوم نقد دولتمردان و دولت سخن گفتند، اما نقدپذیری و سعه صدر دولت با آنچه که ادعا می کردند، همخوانی نداشته و ندارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر درباره رهاورد و دستاوردهای برجام، بیان کرد: دولتمردان، برجام را مهم ترین دستاورد دولت یازدهم عنوان می کنند؛ اما آنچه از آثار برجام در کشور هویدا است، متضرر شدن صنعت هسته ای کشور و باقی ماندن تحریم ها و حیله گری و نیرنگ طرف غربی برجام است.

وی ادامه داد: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی گریبانگیر زندگی مردم است و با وجود رفع تحریم هایی که فقط دولتمردان از آن سخن می گویند ولی عملا در سطح جامعه و زندگی مردم احساس نمی شود، رکود بی سابقه ای بر کشور حاکم است و چرخ زندگی مردم نمی چرخد و شاید دلیل آن نوع نگرش این دولت به توان داخلی و اشتیاق زیاد به ارتباط و اتکا به قدرت های غربی باشد که حاضر است برای رسیدن به رفاه مادی، امتیازات و ارزش های خود را فدا کند.

حجت الاسلام جعفری زاده تاکید کرد: اگر دولتمردان، مسئولان و مدیران کشور در سال پایانی عمر دولت تدبیر و امید، بیش از پیش به توان داخلی تکیه نموده و از استعدادهای و ظرفیت های درونی نظام و کشور حمایت کنند و همچنین از موضع قدرت و بی نیازی با کشورهای بیگانه مخصوصا دولت های استکباری آمریکا، اسرائیل، عربستان، انگلیس، فرانسه و ... برخورد کنند، قطعا هم در زمینه اقتصادی و هم در زمینه سیاست خارجی، می تواند کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای گذارد.

 

ارسال نظرات