خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

پیشرفت‌های نظامی یکی از مصادیق اتکا به توان داخلی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: پیشرفت‌های صنایع موشکی و نظامی یکی از مصادیق اتکا به توان داخلی است.
کد خبر: ۸۷۳۵۲۴۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار و جمعی از مدیران استان قزوین با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: رهبری در دیدار رئیس جمهور و هیأت دولت تأکید کردند که ترویج امید در جامعه دارای اهمیت بسیاری است چرا که پیشرفت کشور نیازمند امید در بین جوانان است.

 وی با بیان این‌که فرعون تلاش می‌کرد تا با تحقیر قومش، آن‌ها را مطیع خود کند، تصریح کرد: شیطان همواره می‌خواهد ناتوانی را به انسان القا کند و این که امام خمینی (ره) امریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند، به این خاطر است که اهداف آن‌ها در راستای اهداف شیطان قرار دارد.

 امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که آن چیزی که امروز مردم ما به آن نیازمند هستند باور این مطلب است که خودشان می‌توانند از اداره کشور بر بیایند، گفت: این باور زمانی محقق شده و به ثمر می‌نشیند که مسئولان نیز به این امر مهم توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پیشرفت‌های صنایع موشکی و نظامی را یکی از مصادیق اتکا به توان داخلی معرفی کرد و افزود: پیشرفت صنایع نظامی و موشکی به خاطر دیده شدن و توجه به توانمندی‌های جوانان خودمان محقق شد.

 وی اضافه کرد: امروز در حوزه نظامی و موشکی حرف‌های جدی برای گفتن داریم و امنیت کشور نیز مرهون همین پیشرفت‌های نظامی و موشکی است؛ امریکایی‌ها با ما تعارف ندارند و این‌که کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های آن‌ها در امان است، به خاطر توان نظامی و موشکی‌مان است.

  آیت‌الله عابدینی به وضعیت شغل و معیشت مردم، به ویژه جوانان هم اشاره و ادامه داد: استان قزوین به خاطر صنعتی بودن، از استان‌های دیگر مردم را برای کار می‌پذیرفت اما امروز مشکلات این حوزه برای مردم نگرانی به وجود آورده است.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رهبری تأکید کردند که مردم تفاوت میان حقوق های یک میلیون تومانی و 50 میلیون تومانی را می‌فهمند و در صورت بروز چنین تبعیض‌هایی، اعتمادشان به دولت و نظام آسیب می‌بیند.

وی تأکید کرد: امروز کسانی را در استان داریم که اگر ماهیانه 200 هزار تومان دریافت کنند، خیلی خوشحال می‌شوند و واقعاً به این مبلغ نیازمند هستند و این مهم نشان می‌دهد که باید بیش از پیش به حوزه اقتصادی پرداخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: عدالت، انصاف و حمایت از قشرهای ضعیف بسیار لازم و ضروری است و این قشر باید بداند که مسئولان نسبت به آن‌ها دلسوز هستند و به مشکلاتشان توجه جدی دارند.

یکی از توفیقات دولت، بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور هم در ابتدای این دیدار موضوع امنیت را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به این‌که منطقه ما دچار آشوب‌های بسیار فراوان است، اهمیت امنیت در کشور بسیار بالاست.

 

وی گفت: امنیت موجود در کشور خدمت‌رسانی به مردم را آسان‌تر کرده و دولت نیز از برنامه‌هایی که در راستای تقویت امنیت باشد، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور با تأکید بر این‌که مهمترین دغدغه دولت رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: دولت در تلاش است با جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی را افزایش داده و مشکلات این بخش را برطرف نماید و انشاءالله آثار اقدامات دولت در نیمه دوم سال مشخص خواهد شد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از توفیقات دولت، بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری رانت اطلاعاتی را که نتیجه عدم شفافیت در اقتصاد است، یکی از چالش‌های حوزه اقتصاد برشمرد و افزود: متأسفانه برخی‌ها با رانت اطلاعاتی به ثروت‌های کلان دست پیدا می‌کنند و برخورد با این موضوع به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی به موضوع خودکفایی کشور در تولید گندم هم اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 14 میلیون تن گندم در سیلوهای کشور موجود است و خودکفایی در تولید گندم که امنیت قضایی مردم را افزایش می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها