فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

افراد ضعیف قدر و اندازه ضعف خودشان را به مردم منتقل نکنند/ 24 ساعته نزدیک ناوهای آمریکایی هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر روزانه 97 شناور نیروی دریایی سپاه در دریا مستقر است که آمریکا و هم پیمانانشان در دنیا جرات این را نکند که گوشه چشمی به ما بد نگاه کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار علی فدوی در آئین بزرگداشت "مردان استکبارستیز" گرامیداشت مقام سردار فدوی نبرد حق و باطل را یک نبرد همیشگی دانست و گفت: هرگز تعامل حق و باطل در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند؛ در طول 37 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد آمریکا هموراه با انقلاب اسلامی دشمنی کرده و برای این امر تمام توان خود را نیز به کار بسته است.

وی افزود: هیچ کس به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی شک ندارد و حتی خودشان نیز بارها به این مسئله اذعان داشته‌اند اما در طول این 37 سال است که شاهد تحقق وعده خدا در رابطه با پیروزی حق بر باطل هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دلیل اصلی اینکه ‌37 سال از انقلاب گذشته و همچنان استکبار با ملت ما دشمنی می‌کند، این است که حق و باطل هیچ‌گاه نمی‌توانند در یک جا با هم جمع شوند اما وعده الهی بر این است که حق بر باطل پیروز می‌شود ولی مهم این است که ما چقدر به این وعده ایمان و باور داریم.

سردار پاسدار فدوی با اشاره به لزوم ایمان به وعده الهی گفت: خداوند تأکید کرده که هیچ‌گاه تا ابد سلطه کافران بر مؤمنان را قرار نداده و این به دست مؤمنان است که به وظایف خود عمل کنند و شروطی را که خدا قرار داده به‌خوبی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به وعده الهی بر پیروزی افرادی که در جبهه حق حضور پیدا می‌کنند حاضرند از جان خود نیز بگذرند؛ تقدیم بیش از 200 هزار شهید یکی از مولفه‌های طرف حق است که در جبهه حق جان خود را هم تقدیم می‌کنند.

آمریکا با وجود دارا بودن پارامترهای قدرت، توان رویارویی با ایران را ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: آمریکا و هم پیمانانشان روال باطل هستند؛ آنچه که باعث شده آمریکا با وجود دارا بودن پارامترهای برتری قدرت نتواند در مقابل قدرت ایران بایستد به خاطر همین باور و اعتقادی است که در ملت وجود دارد و اینکه وعده خداوند همواره محقق خواهد شد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه ایران از نظر پارامترهای قدرت قابل قیاس با یکدیگر نیستند گفت: ملت ایران به قدرت لایزل الهی متصل است و این همان چیزی است که به برکت امام و شهیدان حاصل شده است؛ اگر باور داشته باشیم که حق هستیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

وی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند "چون ما قدرتمان از همه بیشتر است، باید همه دنیا از ما پیروی کنند" و این اتفاق الآن دارد می‌افتد و کشورهای دنیا خود را در شرایطی نمی‌دانند که با آمریکا حتی مخالفت زبانی داشته باشند چراکه امریکا را مدار زور و قدرت می‌دانند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: همه نماد آمریکا قدرت نظامی است قدرتی که دریا پایه آن است، از آنجا که آمریکایی‌ها مدار زور و قدرت هستند بیشتر از دیگران زور قدرت را می‌فهمند با این آگاهی نسبت به قدرت انقلاب اسلامی واقف هستند و در موضع انفعال قرار دارند.

سردار پاسدار فدوی با اشاره به اینکه آمریکا همواره دارای خوی استکباری است گفت: اگر قدرت انقلاب اسلامی را باور نداشتند و نمی‌فهمیدند طاقت هم نمی‌آوردند که قدرتی برایشان شاخ و شانه بکشد؛ آنان قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را باور دارند و می‌فهمند، این قدرت بازدارنده به این معنی است که اگر دست به اقدامی علیه ایران بزنند، ضرر و زیان آن از سود و منافعی که قرار است ببرند، خیلی بیشتر است.

وی بر لزوم بصیرت تاکید کرد و گفت: مشخصه نقطه عطف شیعه این است که شیعه باور کند که امام دارد اگر بر این باور برسد که حرف امام برقرار است نظر علی حده از خود نمی‌دهد؛ عده‌ای درست زمانی که مقام‌معظم رهبری ایراد سخن میکنند دو ساعت بعد صحبتی با 180 درجه تفاوت با معیارهای مورد نظر مقام‌معظم رهبری می‌کند این نشان می‌دهد که یا نقطه عطف شیعه را نفهمیده یا آن را قبول ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: باید مراقب بود و بصیرت لازم را داشت، اینکه عده‌ای تنها ایمان به ولایت را لقلقه زبان نداشته باشند که در عمل نیز این مهم را نشان دهند.

سردار پاسدار فدوی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات رئیس جمهوری گفت: نزدیک به هشت ماه دیگر به انتخابات مانده و درست در این زمان است که بصیرت شیعه تجلی پیدا می‌کند و آن نقطه عطف شیعه است اینکه افرادی را انتخاب کنیم که باور داشته باشد که امام و ولی‌فقیه دارد.

ملت ما از بی‌بصیرتی خواص کم آسیب ندیده است

وی تاکید کرد: ملت ما از بی‌بصیرتی برخی از افراد کم ضرر ندیده است، هزینه‌های بسیاری را برای این بی‌بصیرتی خود متحمل شده است؛ به مردم نشان دادند که امانتدار خوبی نیستند باز هم مدعی هستند که می‌خواهند این مسئولیت را در نظام اسلامی قبول کنند متاسفانه عده‌ای ما را بی‌بصیرت تصور می‌کنند؛ نباید به ظاهر و کلام افراد اکتفا کرد باید به اعمالشان توجه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نسبت به قدرت بازدارندگی ایران حتی مقامات آمریکایی‌ها معترف هستند اینکه وزیر دفاع آمریکا خود اذعان می‌کند "ما و متحدین منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای به دنبال ایجاد توان و قدرتی هستیم که توان بازدارندگی در مقابل ایران را داشته باشد" گویای این حقیقت است.

کسی که حد خودش را نمی‌داند چه اصراری دارد در موضع مسئولیت بماند

سردار فدوی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان درباره صدور اجازه از دولت آمریکا برای ارتباط با دیگر کشورها گفت: در مقابل این اعتراف آمریکایی‌ها اینکه یکی از مسئولین ما می‌گوید می‌خواهیم برویم از وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه بگیریم که با فلان کشور ارتباط برقرار کنیم؛ خیلی زشت است اگر کسی حد خودش را نمی‌داند چه اصراری دارد در موضع مسئولیت پذیری نظام جمهوری اسلامی ایران باشد؛ حد و اندازه نظام اسلامی بیش از این است.

وی افزود: افراد ضعیف قدر و اندازه ضعف خودشان را به مردم منتقل نکنند؛ مردم قدرت و توانمندی‌شان در سخت‌ترین شرایط بی‌حد است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: الان بیش از پنج سال است که همه مستکبرین عالم به دنبال این هستند که نظام سوریه را ساقط کنند ولی نتوانسته‌اند.

سردار پاسدار فدوی بیان کرد: آمریکا بسیار ضعیف است در حال حاضر روزانه 97 شناور نیروی دریایی سپاه در دریا مستقر است که آمریکا و هم پیمانانشان در دنیا جرات این را نکند که گوشه چشمی به ما بد نگاه کند.

اگر بخواهیم هر لحظه می‌توانیم آبروی آمریکایی‌ها را ببریم

وی افزود: آمریکایی‌ها سال‌هاست که حتی به آب‌های بین‌المللی نزدیک ما نزدیک نمی‌شوند، اگر بخواهیم آبروی آنان را ببریم روزانه می‌توانیم و قدرتش را هم داریم؛ می‌توانیم کاری کنیم که در انتخابات آینده دموکرات‌ها شکست خورده میدان شوند با روالی که بین ما و آنان برقرار است چراکه هیچ یک از آمریکایی‌ها حاضر به تحمل این تحقیر نیستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امروز در تمام دنیا نه تنها در منطقه شاهد ناامنی هستیم به غیر از ایران؛ امنیتی که در ایران حاکم است به برکت خون شهیدان است که باید شکرگذار باشیم باید مراقب بود و بصیرت داشت راجع به افرادی که قدرت نظام اسلامی را باور دارند نه قدرت استکبار جهانی را.

انتهای پیام/

ارسال نظرات