فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دانشگاه اراک:

آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد/هنر تکیه بر توان داخل است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مستکبرین عالم می‌خواهند سر به تن ما نباشد اگر مطمئن باشند که توانش را دارند امروز را به فردا موکول نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۷۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر امروز در مراسم رونمایی از دستگاه وکیوم فرزیدرایر کشور در دانشگاه اراک برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه گفت: از مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور جز این انتظار نمی‌رود که در عرصه‌های کاربردی و تخصصی روز پیشرو و موفق باشند.

وی افزود: حد مردم انقلابی ایران، حدی است که خداوند برای بندگان خود قرار داده است؛ خداوند خود فرموده "ای بنده من از من اطاعت کن تا قدرتی همچون خود به تو بدهم" با همین باور و ایمان بندگان مومن مسلمان در انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش کردند و توانسته‌اند به توانمندی بزرگی در این زمینه دست پیدا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در کنار دست‌ یافتن به توانمندی‌ لازم در عرصه‌های مختلف، در راه خدا جان دادن عرصه‌ای است که ملت ایران در این عرصه امتحان پرافتخاری داده است.

سردار پاسدار فدوی ادامه داد: این ملت به برکت انقلاب اسلامی همواره به‌ دنبال پیشرفت است و به این پیشرفت نیز دست‌ پیدا کرده است و این حد و اندازه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به لزوم تلاش و خودباوری برای رسیدن به جایگاه‌های رفیع در جهان گفت: اگر کسی در عرصه‌ای حد و اندازه ملت ما را قبول ندارد این حد خود اوست، چند روز بیشتر از المبپیک نگذشته و می‌گویند حد و اندازه ما همین بود، آیا حد و اندازه ملت ایران در المپیک سه مدال طلا بود؟ این نشان دهنده ایراد در روش و مدیریت در آن عرصه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر با خودباوری و اراده کاری را آغاز کنیم، شش دانگ پای کار باشیم موفقیت حاصل می‌شود این یکی از شاخص‌های افراد تراز انقلاب است؛ اگر نه در کار با مشکل مواجه می‌شویم؛ هرجا موفقیتی حاصل نشده بدانید که جایی از ساختار کار دارای اشکال بوده و مسیر درست طی نشده است.

سرتیپ پاسدار فدوی خدباوری را مهم‌ترین اصل دانست و گفت: در آغاز کار اصلی‌ترین رکن خودباوری و باور داشتن افراد مدعی، کمک‌رسانی است باید بکوشیم تا موانع را از پیش پا برداریم و در صورت ادامه یافتن کار تا رسیدن به هدف کوتاهی نکنیم.

وی افزود: مستکبرین عالم می‌خواهند سر به تن ما نباشد اگر مطمئن باشند که توانش را دارند امروز را به فردا موکول نمی‌کنند؛ امروز ما قابل قیاس با غرب یا اوایل انقلاب اسلامی و حتی دو سال گذشته‌مان هم نیست، تمام این‌ها به واسطه خودباوری محقق شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از شش سال گذشته آماد و پشتیبانی سپاه به فکر ساخت دستگاه وکیوم فریزدرایر(خشک‌کن انجمادی خلأ) افتاد، به خاطر تحریم‌ها این دستگاه را به ما نمی‌دادند از طرف دیگر هم هنر نبود که بخواهیم از بیگانگانگان خریداری کنیم هنر این است که از صفر تا صد این دستگاه به کمک توان داخلی تولید شود و تولید داخلی جریان‌سازی شود.

سرتیپ پاسدار فدوی با اشاره به اینکه ایران رتبه هفتم دنیا را در بحث تکنولوژی نانو کسب دارد، گفت: رتبه هفتم نانو در دنیا را به خود اختصاص داده‌ایم اما هنوز در این عرصه قادر به تجاری‌سازی نیستیم.

وی در پایان به مزایای دستگاه وکیوم فریزدرایر اشاره کرد و گفت: تولید و تکثیر این دستگاه امری ضروری است چراکه در بخش کشاورزی بسیار به آن نیازمندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات