خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر:

بسیج حلقه وصل سپاه و مردم است

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیج حلقه وصل سپاه و مردم است و ما مدیون بسیجیان هستیم، گفت: امام خمینی(ره) نگاه خاصی به بسیج و بسیجی داشتند.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۷۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
بسیج حلقه وصل سپاه و مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: این مسئولیت امانتی است نزد ما که خداوند به ما بخشیده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند «هر مسئولیتی که در دست تک تک شما عزیزان می باشد تنگه احدی است که می بایست از آن پایداری کنید و از کمبودها ناله نکنید و سرخورده نشوی»، افزود: این جمله به این معناست که کار مادر نظام جمهوری اسلامی سرنوشت‌ساز است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی تقدس دارد، افزود: ما خدمتگزار مردم هستیم و امیدوارم خداوند این را از ما پذیرفته باشد برای این مردمی که پای نظام ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه طی دو سالی که در ملایر بودم بهترین دوران خدمتم را سپری کردم، گفت: مکتبی بودن، مردمی بودن و انقلابی بودن سه ویژگی مهم و ویژه سپاه است.

رستمی ابراز داشت: بسیاری از نهادها انقلابی و جهادی هستند اما سپاه از بدو شکل‌گیری که همزمان با انقلاب اسلامی بوده در این راستا حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج حلقه وصل سپاه و مردم است و ما مدیون بسیجیان هستیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) نگاه خاصی به بسیج و بسیجی داشتند و در مورد بسیجیان فرمودند «اگر مسئولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت».

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ظرفیت بالای بسیج عنوان کرد: امام راحل فرمودند هرکجا تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طعمه جهانخواران از آن کشور دور خواهد شد.

وی با تقدیر از زحمات آیت‌الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه سابق ملایر گفت: ایشان همیشه و در همه حال با اخلاص و بزرگواری خود به ما یاری رسانند و در برنامه‌های مختلف همراه سپاه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات