خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

آرامش و عدم تشنج در اجتماع مهمترین دستاورد دولت می باشد

کارشناس مسائل سیاسی با نگاهی به عملکرد دولت عنوان کرد: آرامش و عدم تشنج در اجتماع مهمترین دستاورد دولت می باشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۶۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

طیب ملک پور کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قروین ضمن تبریک به مناسیت فرا رسیدن هفته دولت با بررسی دستاوردهای دولت طی سه سال گذشته عنوان کرد: مطمئنا هر دولتی که به امور کشور رسیدگی می کند تمام تلاش خود را در جهت بهبود سطح رفاه مردم و پیشرف کشور در موضوع رشد علم و فناوری، روابط سازنده و نیز صلح با تمام حق جویان جهان به کار می بندد.

ملک پور با اشاره به سرفصل های خواسته های عمومی از دولت عنوان کرد: مردم ما همواره مهمترین سرمایه نظام هستند به این جهت که با تحمل تمام  مشکلات و پشتیبانی همه جانبه از نظام همواره از علل اصلی سربلندی بوده اند.

وی ادامه داد: در ازاء نیک دلی، تنها خواسته مردم خصوصا از دولت یازدهم که امروز سر دم دار امور می باشد تدبیر در امور و دادن امید در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می باشد.

این کارشناس با بیان این نکته که هر دولتی دست آورد هایی دارد، مهمترین دستاورد های دولت تدبیر و امید را عدم تنش و تشنج در کشور دانست و آن را به مصداق املای نانوشته معرفی کرد.

ملک پور با نگاهی به روابط خارجی و عملکرد دولت در حوزه دیپلماسی  توضیح داد: اگر روابط خارجی را تنها در رفت و آمد ها ببینیم باید گفت ارتباطات زیاد بوده و تعدد جلسات برجام هم به همین موضوع اشاره دارد.

وی اضافه کرد: اثرات و بازتاب های روابط  همواره مهم است که چه در داخل و چه در خارج از مرز های ایران دستاورد ملموسی حاصل نگردیده ، البته باید این مشکل را در رفتار بدخواهان نظام و دشمنان بررسی کرد.

ملک پور تبیین کرد: دشمنان این نظام و انقلاب هرگز سر سازگاری و دوستی نداشته اند، علی رغم تلاش های قابل توجه دولت مهم ترین قدم نادرست را باید در اعتماد به لبخند آمریکایی ها جست و جو کرد.

این کارشناس افزود: هرگز نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد، چرا که همین موضوع در برهه ای از زمان موجب سرخوردگی و تاسف ملت شد.

وی علت عزت نظام را دکترین امام و خون پاک شهدا دانست و یادآور شد: عزت از ادبیات امام و رهبری سرچشمه می گیرد، ضامن نظام دستور کاری است که از جانب رهبری صادر می شود و خون شهدا آن را ضمانت می نماید.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها