خبرهای داغ:

افتتاح پروژه گازرسانی به 8 روستای شهرستان تاکستان در هفته دولت

همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار قزوین ، مدیر عامل شرکت گاز و جمعی از مسئولین و اهالی منطقه ، پروژه گازرسانی به 8 روستای شهرستان تاکستان در محل روستای حصار افشاریه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۱۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، مدیر عامل شرکت گاز استان اسماعیل مفرد بوشهری در مراسم افتتاحیه گازرسانی به 8 روستای شهرستان تاکستان که در روستای حصار افشاریه برگزار گردید ،  ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: با افتتاح گازرسانی به این روستاها که شامل روستاهای ورکه رود ، ساج ، خنداب ، صادق آباد ، نهب ، حسین آباد ، حصار افشاریه و قلعه شهدا می باشد تعداد 615 خانوار با جمعیتی بالغ بر 1949 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند . وی مبلغ هزینه شده جهت بهره برداری این 8 روستا از نعمت گاز طبیعی را 42 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین مجموع ریالی پروژه های گازرسانی افتتاح شده در شهرستان تاکستان را 339 میلیارد و 654 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت ، بهره برداری از خط تغذیه شهرک صنعتی خرمدشت تا آبگرم و همچنین گازرسانی به 9 واحد صنعتی از دیگر پروژه های گازرسانی افتتاح شده در هفته دولت در تاکستان بوده است.
دکتر همتی استاندار قزوین نیز در این مراسم به نقش و اهمیت گاز طبیعی در ایجاد رفاه و رونق در روستاها اشاره نمود و گفت : با تلاش های شرکت گاز استان برای گازرسانی به روستاها امیدواریم شاهد رفاه و آسایش هرچه بیشتر روستانشینان عزیز باشیم.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها