خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

دولت باید در عرصه‌های بین‌المللی تمام تلاش خود را به کار گیرد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: دولت باید در جهت حفظ عزت، استقلال و سربلندی ایران در همه‌ ابعاد، خصوصا در عرصه‌های بین‌المللی و دیپلماتی تمام تلاش خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

 

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون هفته‌دولت و چگونگی عملکرد دولت یازدهم در سه‌سال گذشته اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مکانیزمی تعریف شده ‌که مردم خود در سرنوشت کشور سهیم هستند و انتخابات ریاست‌جمهوری و به تبع آن انتخاب هیات دولت توسط رئیس جمهور منتخب مردم بیانگر این موضوع است.

وی اضافه کرد: در هر دولتی رئیس جمهور شعارها، سیاست‌ها و استراتژی‌هایی دارد که به‌وسیله آن برنامه‌های آتی خود را به مردم انتقال می‌دهد.

این مسئول با بیان مطالبات مردم از دولت تبیین کرد: دولت باید در جهت حفظ عزت، استقلال و سربلندی ایران در همه‌ ابعاد، خصوصا در عرصه‌های بین‌المللی و دیپلماتی تمام تلاش خود را به کار گیرد.

نعمت‌اللهی ایجاد امنیت کامل در جامعه و توسعه در بخش بهداشت و درمان را از دیگر مطالبات مردم از دولت عنوان کرد و گفت: مسئله معیشت و رفع مشکلات روزانه مهم‌ترین خواسته مردم از دولت است و دولت باید با پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق درصدد رفع این مشکل برآید.

وی دولت یازدهم را منشا بسیاری از خدمات و پیشرفت‌ها در جامعه دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم منشا بسیاری از خدمات و توسعه‌هایی در زمینه‌های مختلف بوده ‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به اقدامات ویژه دولت در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد.

مسئول سازمان تبلیغات استان قزوین درخصوص اقدامات دولت در بخش معیشتی اظهار کرد: دولت در بخش معیشتی اقداماتی را انجام داده‌است ولی متاسفانه چندان رضایت‌بخش نبوده‌ و علیرغم کنترل نسبی تورم در جامعه هنوز دولت نتوانسته با مشکل بیکاری مقابله کند و خواسته‌های ملت را رفع نماید.

نعمت‌اللهی رویکرد دولت در بحث‌های سیاسی را بسیار متفاوت با دولت‌های پیشین عنوان کرد و گفت: در بحث برجام و گفت‌و‌گو با 1+5 نگاه دولت بسیار متفاوت با دولت‌های پیشین بود و با اشاره به لزوم توجه به بی‌اعتمادبودن نسبت به آمریکا از این رویکرد حمایت کردند.

وی افزود: علیرغم عمل کردن ایران به قطعنامه، آمریکا به قول‌های خود پایبند نماند و با وجود دستاوردهایی که برجام به دنبال داشت متاسفانه توقع اصلی برآورده نشد.

این مسئول با اشاره به لزوم هوشمندانه‌تر عمل‌کردن دولت خاطرنشان کرد: دولت باید در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه سیاسی بسیار قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل نماید چراکه دشمن هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست و باید همیشه در نظر داشت که آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی،عدالت‌خواهی و خودکفایی ما مشکل دارد.

نعمت‌الهی عملکرد دولت در سه سال گذشته را نسبتا خوب دانسته و اذعان کرد: در مجموع عملکرد دولت در سه سال گذشته نسبتا خوب ارزیابی می‌شود و دولت در برخی از عرصه‌ها واقعا خوب عمل کرده ‌است ولی پیشرفت در برخی از زمینه‌ها کار بیشتری را می‌طلبد.

وی در خاتمه دولت یازدهم را دولت آرامش معرفی کرد و متذکر شد: خوشبختانه ما در دولت یازدهم التهاب‌های گذشته را نداشتیم و نباید به‌خاطر گرایش‌های حزبی و گروهی اقدامات دولت را نادیده بگیریم.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها