خبرهای داغ:
به گزارش بسیج:

همایش بزرگ هفته بسیج اصناف برگزار می شود

مسئول بسیج اصناف قزوین از برگزاری همایش هفته بسیج اصناف در مسجدالنبی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۲۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

زالی مسئول بسیج اصناف استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،  در خصوص اهمیت هفته بسیج اصناف تشریح کرد: تا قبل از سال 1395 ما روز بسیج اصناف را در کشور دبرگزار می کردیم ولی از سال جاری به دلیل اهمیت غیرقابل انکار بسیج اصناف در جامعه این روز به هفته بسیج اصناف تغییر داده شد.

این مسئول ضمن معرفی سخنران این همایش تبیین کرد: حجت‌الاسلام عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان سخنران این همایش هستند و سخنرانی ایشان پیرامون مبحث اقتصاد مقاومتی و لزوم اقدام و عمل در جامعه خواهد بود.

زالی با بیان اهداف سه‌گانه برگزاری این همایش تصریح کرد: تبیین فلسفه نامگذاری هفته بسیج اصناف و ضرورت وجود سازمان بسیج اصناف به عنوان یک نهاد انقلابی در بازار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: معرفی رویکردهای جدید و برنامه‌های ویژه سازمان بسیج اصناف با بیان الزامات ده‌گانه مقام معظم رهبری و تشریح مصوبات سیزده‌گانه کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی در اصناف و بازار از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌باشد.

مسئول بسیج اصناف قزوین ایجاد شور و نشاط در میان بازاریان و اصناف را سومین هدف از برگزاری این همایش معرفی کرد و گفت: از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده‌است.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش عنوان کرد: همایش بسیج اصناف ساعت 8 صبح روز چهارشنبه سوم شهریور ماه سال جاری در شبستان مسجد النبی برگزار خواهد شد.

زالی ادامه داد: در پایان این مراسم از پیشکسوتان در این حوزه، نخبگان، بسیجیان نمونه و خانواده شهید شاخص در حوزه بسیج اصناف استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

این مسئول در خاتمه ضمن تشکر از متولیان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش بسیج اصناف با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار می‌شود.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها