خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

80 پروژه طی هفته دولت در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در هفته دولت 80 طرح در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۰۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در دیدار با امام جمعه شهرستانهاوند به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: خوشبختانه با گذشت سی و چند سال از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد درخشش این نظام و انقلاب در تمام صحنه‌های بین‌المللی هستیم .

وی گفت: اگر بخواهیم این نظام مقدس را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم با آن درآمدهای هنگفت نفتی به طور قطع پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم، مردم در آن زمان در کلانشهرها نیز آب و برق نداشتند و به صورت منطقه‌ای بود اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روزبه روز شاهد خدمات بسیار خوبی در سطح کشور هستیم .

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با تهاجم فرهنگی و با استفاده از سلاح‌های خود که همان فضای مجازی است مطالبات مردمی را افزایش دهد و یکسری از مردم نیز همراه آنها شده‌اند .

وی تصریح کرد: افزایش مطالبات مردمی، دولت‌مردان را وادار به فعالیت می‌کند اما اگر این مطالبات بیش از اندازه بالا برود از عهده آنها خارج می‌شود و دشمن از آن خوشحال خواهد شد .

حمیدوند با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید که برآمده از سیستم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: از جمله این دستاوردها می‌توان به افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ تورم، افزایش صادرات نفت (پیشی گرفتن صادرات نفتی پس از 80 سال)، کاهش هزینه واردات و اجرای طرح سلامت برای نخستین بار در کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به تک نرخی شدن تورم مواد غذایی بیان داشت: کاهش خالص واردات غذا، افزایش تولید گندم، افزایش شاخص بورس، تثبیت نرخ ارز بدون پشتوانه نفتی، کاهش قاچاق کالا، تکمیل مسکن مهر بدون خسارت، افزایش تولید خودرو و... اشاره کرد.

فرماندار نهاوند ضمن تشکر از خدمات ارگان‌های اجرایی شهرستان نهاوند گفت: در هفته دولت 80 طرح در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی 7 پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان نهاوند در هفته دولت اظهار داشت: در پایان مهر ماه نیز جشن گازرسانی به تمام شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات