خبرهای داغ:

برنامه های گرامیداشت روز بسیج کارمندی اعلام شد

خبرگزاری بسیج: عصر امروز مسئول بسیج کارمندی آذربایجان شرقی با حضور در جمع خبرنگاران، برنامه های گرامیداشت روز بسیج کارمندی را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری با بیان اینکه در دولت جامعه اسلامی باید کارکنانی هم طراز انقلاب تربیت شوند، برگزاری حلقه های تربیتی طرح صالحین را در این راستا عنوان کرد.

وی رسالت بسیج کارمندی را در تربیت و تعالی کارمندان ارزشی مهم خواند و گفت: پایگاه های مقاومت در ادارات و نهادها با این هدف ایجاد شده و فعالیت می کنند.

اسکندری مجمع قشر بسیج کارمندی را برای احیای امر به معروف در ادارات، تکریم ارباب رجوع و کاستن از دغدغه مردم در ارائه خدمات مطلوب از دیگر رویکرد بسیج کارمندی برشمرد.

وی با بیان اینکه 66هزار کارمند در ادارات استان هستند، افزود: 45درصد آن ها عضو بسیج هستند که در 25حوزه و 392پایگاه بسیج کارمندی فعالیت می کنند.

مسئول بسیج کارمندی آذربایجان شرقی وجود 950حلقه تربیتی را ازعمده ترین برنامه های بسیج کارمندی در بصیرت افزایی و سطح معنویت این بسیجیان دانست.

اسکندری برگزاری آیین بزرگداشت روز بسیج کارمندی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و رونمایی از تمبر یادبود این شهدا را از محوری ترین برنامه های بسیج کارمندی نام برد.

وی همچنین اعزام گروه های جهادی کارمندی را به مناطق محروم، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی مزار آن ها، تجلیل از فرماندهان نمونه کارمندی و چندین برنامه دیگر را از برنامه های شاخص بسیج کارمندی آذربایجان شرقی در گرامیداشت روز بسیج کارمندی خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار