عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تداوم مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با مهندسان بسیجی

علی زهرودی گفت: مهندسان بسیجی با گرایش های صنعتی می‌توانند فرایند عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را به عهده بگیرند و امیدواریم بتوانیم مسیر اقتصاد مقاومتی را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۴۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
علی زهرودی عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در بحث تحریم ها، اولین تحریم‌هایی که شورای امنیت برای اقتصاد کشورمان  اعمال کرد بحث مواد خیلی پررنگ بود و نشان دهنده این است که دشمن هم روی بحث مواد  از حساسیت لازم برخوردار است و از توانمندی مهندسان مواد را در حوزه اقتصاد مقاومتی مطلع است.

وی با بیان اینکه مهندسان بسیجی، در اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری داشته باشند افزود: پیشرفت‌های تکنولوژی امروز کشور، ماحصل پیشرفت در حوزه مواد بوده است و الان هم در بخش اقتصاد مقاومتی باید کوشا باشیم.

زهرودی بیان داشت: تحریم، روشن کننده چراغ توانمندی داخلی بوده است با نگاه دید سطحی نگرانه، بد تصور می‌شد ولی نعمتی و فرصتی تلقی  می‌شود که بتوانیم پویایی اقتصاد کشورمان را با تلاش و بهره گیری از کازرشناسان و مهندسان داخلی بکار بگیریم.

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور خاطر نشان کرد: مهندسان بسیجی با گرایش های صنعتی منجمله مواد می‌توانند فرایند اقتصادی کشورمان از مرحله استخراج، فرآوری، ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی را برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به عهده بگیرند و  امیدواریم بتوانیم مسیر اقتصاد مقاومتی را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار